Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hobbywing Platinum 40A?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hobbywing Platinum 40A?

    Hobbywing Platinum 40A, til et 450 heli, er det et godt kjøp?

  • #2
    Originally posted by frihågen View Post
    Hobbywing Platinum 40A, til et 450 heli, er det et godt kjøp?

    Jepp! Billig, pålitelig, tåler 6S, stabil BEC, god softstart! Eneste jeg ikke har testet er governoren på denne, men den skal jeg teste om en uke når jeg er hjemme fra jobb Har den på min Mini Titan på 6S oppsett.

    Comment


    • #3
      Høre bra ut Governor, hva var nå det igjen??

      Comment


      • #4
        Originally posted by frihågen View Post
        Høre bra ut Governor, hva var nå det igjen??

        Governoren den gjør slik at rotorturtallet holdes konstant. Har man ikke governor må man bruke enten en flat kurve, og da vil turtallet synke litt i tunge øvelser. Det er ikke så veldig farlig på disse små 450'ene, men på større heli som 600 og 700 er det veldig greit med en god governor!

        Comment


        • #5
          ok, men med normal sport flyving er vell governoren ikke så aktuell? Mest på 3D flyvning?

          Comment


          • #6
            Originally posted by frihågen View Post
            ok, men med normal sport flyving er vell governoren ikke så aktuell? Mest på 3D flyvning?
            Jepp! Det stemmer ganske bra Ikke noe å tenke på før man savner det.

            Comment


            • #7
              Takk for god info

              Comment


              • #8
                Jeg har nå fått den nye ESC`n. Holder nå på med å programere den med et program kort, men når jeg trykker connecting stopper ikke det blå lyset å blinke, har nå blinket i 5min. Er dette rett??

                ESC er en Hobbywing platinum pro 40A

                Comment


                • #9
                  Originally posted by frihågen View Post
                  Jeg har nå fått den nye ESC`n. Holder nå på med å programere den med et program kort, men når jeg trykker connecting stopper ikke det blå lyset å blinke, har nå blinket i 5min. Er dette rett??

                  ESC er en Hobbywing platinum pro 40A


                  Den er veldig enkel å programmere med stikkene.

                  Hva er det du skal programmere?

                  (Usikker på hva som kan være problemet ditt, dog)

                  Comment


                  • #10
                    gå ikke å prog. men stikkene heller. Når jeg kobler esc`n på heliet uten å programer står bare motoren å piper??? kan jo være feil med den (esc) Litt rart den er jo ny?

                    Comment


                    • #11
                      kalibrerte gass stikka, problem løst Programerte den på stikka, programkortet virket ikke til denne esc`n.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by frihågen View Post
                        kalibrerte gass stikka, problem løst Programerte den på stikka, programkortet virket ikke til denne esc`n.

                        Flott det løste seg!

                        Comment

                        Working...
                        X