Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
har prata med dave noen ganger før, så får se hva han sier neste gang jeg snakker med han, han sa at 2500 jevnt på 6hv var litt farlig over tid, men ok noen flighter (det var veeeeldig gøy) men glemte spørre om 7hv..
De proffe gutta har jo knallbra collective håndtering og kan jo gjøre sykt fine flighter på lav headspeed, jeg har desverre 0 kontroll på stikkene, så stor motor vil jo redde dagen
alle liker monologer...? kunne kanskje dytta som byggetråd nesten, alt er revet i atomer og satt sammen på nytt, pleier gi litt beng på heli siden jeg vil fly, men tok meg tiden å gjøre det fint nå
modde tray, dremel + håndfiler, så vevtape rundt kantene som egentlig allerede var smoothe/graderte, også vevtape på andre siden, alle steder stripa mot rammen er beskyttet med krympestrømpe eller lignende
alt kablet innvendig skjult og ledninger lagt så ingenting går
tror ner man har haft en 700 size heli så selger den så ångra man veldigt fort spesiellt om det var 7HV
har tenkt fler gången ( sagt sikert til deg Truls ) å selger min 6HV men tror kommer ångra så mye så derfør har den kvar , men før se ner G500 kommer ut
Goblin 700 :vbar 5,3 pro Atom 6HV :vbar NEO pro rescue HD 500 Cell :brain2 DX9
om været blir bra, og flygningen blir bra, kommer det video (svarer som en politiker)
har en 700E DFC tilsalgs da trulsen om du føler savnet... tror escen vel stammer fra deg på den? hehe
er litt uvenner med gov når jeg labracer her, setter govrpm til 2350 også hoster den litt på hodeturtallet, alt over 2150 ca egentlig, men matten min er jo flawless(host), og jeg VET motoren er nøyaktig 528KV og det bør være utenfor området til AFW
hmm lada pakkene , de hadde ca 3.8V og brått ville den govve riktig
spent på spooluupen, kjører plane fast 3x gov off + plane fast og AFW on +2 % startup, tar 3-5 sec før spoolup begynner, prøver å tune det bort, men sliter litt, kan jo sette thorottle low, men ikke helt slik jeg vil, prøver også få til auto bailout, foreløpig om jeg kommer under XX rpm begynner den typ på scratch kan jo stille opp det, men da får jeg den igjen ikke så soft, får prøve i morgen i lufta, ekke så lett på benken her.
vellykket maiden i den form at den gikk opp i lufta, og at jeg fikk autoet de få meterne ned når escen bestemte seg for å ta fyr på første pitchpump, men den fløy iaf!
usikker på om det ble for høy belastning, eller om det er noe prod feil, håper iaf motor ikke fikk skade
er jo 154% kobber over org motor, så currentpeaks er ganske høy, muligens prøve en kosmik 200/!60 eller yge 160. blir nok en 120A test til, sitter og lodder litt her nå for å flytte over bullets/gov sensor connect.
video følger av magic smoke pop, når mr KE som filma får slengt opp
vellykket maiden i den form at den gikk opp i lufta, og at jeg fikk autoet de få meterne ned når escen bestemte seg for å ta fyr på første pitchpump, men den fløy iaf!
vidoe følger
Visste at jeg gikk glipp av noe på haslum i dag..... :P
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment