Unconfigured Ad

Collapse

T-Rex 450 Plus DFC RTF 3495,- elefun.no V.S Blade 450X RTF m/DX6i 4598,- globy.no

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tangen
    • Dec 2012
    • 15

T-Rex 450 Plus DFC RTF 3495,- elefun.no V.S Blade 450X RTF m/DX6i 4598,- globy.no

Hei,

I utgangspunktet har jeg mest lyst på Spektrum radio, samt BeastX... Men Trex'en står for bedre kvalitet, og i dette tilfellet er den billigere som RTF... Men, Blade'n har billigere deler (og jeg bor rett ved globy, Stavanger, som jo har ganske bra deletilgang)... På den annen side får man ganske mye deler for 1103,-...

ahh... Valgets kval, eller er ikke dette noe valg lenger siden Trex'en er såpass billig? Tips, kommentarer mottas med takk !!

(Ps, og muligens litt essensielt: Jeg er nybegynner på CP, men har flydd en del Solo Pro og AR.Drone... Og også litt forskjellige på Phoenix sim)

Hilsen Endre
    Spektrum DX8
    Blade nCPx
    Phoenix Sim
  • andersand
    • May 2012
    • 2316

hadde lett tatt 450xen med bx, over trexen.

Comment

• Tangen
      • Dec 2012
      • 15

Originally posted by andersand
      Takk for kommentar andersand, er denne jeg heller mot også på tross av prisforskjellen. Lest mye godt om denne fuglen som første heli
      Last edited by Tangen; 27-12-12, 23:52.
      Spektrum DX8
      Blade nCPx
      Phoenix Sim

Comment

• Kjetil B
        • Jul 2005
        • 201

Jeg er helt uenig med deg der. Holder akkurat på å bygge min nye 450 pro dfc nå, og liker den så langt mye bedre enn Blade. Nå skal det sies at dette kun går på følelsen så langt, men syntes Bladen blir mye plastikk og skruer med stjernehoder...

Er selv veldig fornøyd med BeastXene jeg har (ar7200bx), men er usikker på om forspranget til 3GX er like stort lenger etter den siste oppdateringen til Align.
        * T-rex 450 PRO DFC 6S * T-rex 500 PRO EFL DFC * DJI Inspire 1 * E-flite Carbon Z Cub * Multiplex Dogfighter * Futaba 14SG *

Comment

• kristianwest
          • May 2011