Har nettop kjøpt meg en Naza H, men må jeg koble til BEC`n som følgte med ?? Har jo BEC på ESC`n. Og vil den fungere som en batteri inikator om jeg bare kobler signalkabelen til Nazaen?
Finner ikke noe omtale på denne BEC`n som følger meg

Naza-H autopilotsystem er en ny platform designed for modellhelikopterentusiasten. Den har arvet alt-i-ett designen fra den super-populære Naza-M og har mange innebyggede funksjoner slik som halegyro, flb system og multiple flyfaser. Den støtter også D-BUS.
Med den valgfrie GPS modulen er ikke stabilitet lenger noe problem. Om du er helt nybegynner, flyfotograf eller aggressiv 3D-pilot vil Naza-H kunne konfigureres til akkurat dine behov. Det vil si at Naza-H ikke er enda en FBL kontroller i rekken, men en komplett løsning for alle behov.
Utvalgte spesifikasjoner:

I tillegg vil DJI levere en kvalitets-BEC for opp til 12S lipo (5A kont, 15A max). Ved å benytte denne BEC’en på din modell vil du kunne få varsling av voltstyrken på batteripakken på din modell gjennom LED modulen.

Finner ikke noe omtale på denne BEC`n som følger meg

Naza-H autopilotsystem er en ny platform designed for modellhelikopterentusiasten. Den har arvet alt-i-ett designen fra den super-populære Naza-M og har mange innebyggede funksjoner slik som halegyro, flb system og multiple flyfaser. Den støtter også D-BUS.
Med den valgfrie GPS modulen er ikke stabilitet lenger noe problem. Om du er helt nybegynner, flyfotograf eller aggressiv 3D-pilot vil Naza-H kunne konfigureres til akkurat dine behov. Det vil si at Naza-H ikke er enda en FBL kontroller i rekken, men en komplett løsning for alle behov.
Utvalgte spesifikasjoner:
- Alt-i-ett design
- Innebygget halegyro/fbl kontroller
- Støtter alle typer swashplate og alle størrelser av elektroheli fra 450 size og oppover
- Avansert algoritme for oppførsel og kontroll
- Utbyggbar for GPS
- Multiple flyfaser / intelligent detektering
- D-BUS støtte
- Separat LED modul for varsling
- Senere softwareoppgraderinger vil gi mulighet for semi-auto take-off og landing
- Enkelt brukergrensesnitt på PC via USB

I tillegg vil DJI levere en kvalitets-BEC for opp til 12S lipo (5A kont, 15A max). Ved å benytte denne BEC’en på din modell vil du kunne få varsling av voltstyrken på batteripakken på din modell gjennom LED modulen.

Comment