Announcement

Collapse
No announcement yet.

Blade 500X, endelig på smallsize, verdt prisen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Blade 500X, endelig på smallsize, verdt prisen?

    Small Size Hobbyland AS
    Ja da er den endelig i norske nettbutikker, Noen som kommer til å kjøpe denne? Jeg har utrolig lyst å prøve, men må ha litt flytimer med et billigere først. Lurer på kvaliteten i forhold til prisen...
    T-REX 550E DFC Beastx, Compass 6HV Brain, Compass 7HV BeastX, T-Rex 500 DFC Pro Beastx, Goblin 500 BeastX, 130X(2), Nano CPX og DX9, Phoenix 4

  • #2
    Såg ganske så lik ut på Trexen....
    Kjell Ove
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------
    Align Trex 550 Beastx DFC, Spektrum DX8, Phoenix 4

    Comment


    • #3
      Nå har jeg aldri hatt Blade, men skulle jeg brukt så mye penger så tror jeg kanskje jeg hadde kjøpt noe annet..

      F.eks noe sånt: http://www.flying-hobby.com/shop/trex-500pro-dfc-futaba-8j-rtf-combo-dfc-version-p-10646.html]T-REX 500PRO DFC Futaba 8J RTF Combo (DFC Version) [RH50E01XW-8J] - USD 1,075.00 : Flying-Hobby.com, Have a nice flying experience everyday![/url]
      Logo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro
      T-Rex 700N DFC Vbar 5.3 Pro
      T-Rex 500 DFC Vbar 5.3 Pro

      Comment


      • #4
        Originally posted by Brumm View Post
        Nå har jeg aldri hatt Blade, men skulle jeg brukt så mye penger så tror jeg kanskje jeg hadde kjøpt noe annet..

        F.eks noe sånt: http://www.flying-hobby.com/shop/trex-500pro-dfc-futaba-8j-rtf-combo-dfc-version-p-10646.html]T-REX 500PRO DFC Futaba 8J RTF Combo (DFC Version) [RH50E01XW-8J] - USD*1,075.00 : Flying-Hobby.com, Have a nice flying experience everyday![/url]
        men det er jo med 3GX.... BeastX skal jo være mye bedre. har jeg hørt....
        Jeg løper ikke for å kjøpe akkurat ennå i alle fall Delene ryker jo i ett sett på min Blade 130X så hvis denne er lik blir det dyrt.
        T-REX 550E DFC Beastx, Compass 6HV Brain, Compass 7HV BeastX, T-Rex 500 DFC Pro Beastx, Goblin 500 BeastX, 130X(2), Nano CPX og DX9, Phoenix 4

        Comment


        • #5
          Nå har eg da Blade MSR og Blade 120... Greit det er små helikopter, men kvaliteten er så som så...

          Er nok enig med Brumm, ville ha satsa på en Trex... Har skrudd både på Esky, Blade og Trex, og Trexen er kvalitet etter mitt skjønn...
          Kjell Ove
          ---------------------------------------------------------------------------------------------------
          Align Trex 550 Beastx DFC, Spektrum DX8, Phoenix 4

          Comment


          • #6
            Jeg har hatt Blade 400 og har testet nyere modeller. Shait!

            Men de funker greit for å lære å fly.
            Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

            Anything worth doing is worth overdoing!

            Comment


            • #7
              Originally posted by Bergen80 View Post
              men det er jo med 3GX.... BeastX skal jo være mye bedre. har jeg hørt....
              Jeg løper ikke for å kjøpe akkurat ennå i alle fall Delene ryker jo i ett sett på min Blade 130X så hvis denne er lik blir det dyrt.
              Jeg skjønner absolutt argumentet med at du ikke vil ha 3GX, så da kan du jo kjøpe denne pakka uten:
              http://www.flying-hobby.com/shop/trex-500-pro-dfc-combo-free-40c-lipo-battery-p-10847.html]T-REX 500 PRO DFC Combo + Free 40C LiPo Battery [RH50E02XW-AP] - USD 639.00 : Flying-Hobby.com, Have a nice flying experience everyday![/url]

              Den er så billig at da har du råd til å kjøpe en mini Vbar eller BeastX ved siden av
              Logo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro
              T-Rex 700N DFC Vbar 5.3 Pro
              T-Rex 500 DFC Vbar 5.3 Pro

              Comment


              • #8
                Originally posted by Brumm View Post

                Den er så billig at da har du råd til å kjøpe en mini Vbar eller BeastX ved siden av
                Ender på omtrent det samme med BeastX fra Flying-Hobby, kanskje litt dyrere, med MVA og gebyrer. 6500-6900 alt etter kurs og frakt. Men da er det kjøpt fra HK sammenlignet mot norsk nettbutikk...
                Jørn L. S.
                T-Rex 450 EF MXS 64" Organic 2.5 SE
                Logo 500 Pilot Edge 540 87" Alpina3001

                Comment


                • #9
                  Originally posted by js77 View Post
                  Ender på omtrent det samme med BeastX fra Flying-Hobby, kanskje litt dyrere, med MVA og gebyrer. 6500-6900 alt etter kurs og frakt. Men da er det kjøpt fra HK sammenlignet mot norsk nettbutikk...
                  Tja, dersom du betaler mva da..

                  Har det noe å si at det er kjøpt fra HK? Hysteriet rundt garanti og reklamasjon er sterkt overdrevet.. De få gangene jeg har hatt noe å reklamere på har de ryddet opp litt kjapt og effektivt
                  Logo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro
                  T-Rex 700N DFC Vbar 5.3 Pro
                  T-Rex 500 DFC Vbar 5.3 Pro

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Brumm View Post

                    Tja, dersom du betaler mva da..

                    Har det noe å si at det er kjøpt fra HK? Hysteriet rundt garanti og reklamasjon er sterkt overdrevet.. De få gangene jeg har hatt noe å reklamere på har de ryddet opp litt kjapt og effektivt
                    Ja, dette er etter boken.. Sikkert mulig å bruke noen triks for å få det billigere.

                    Noe å si om det er kjøpt fra HK? Nei ikke veldig mye, men ville vel sammenlignet prisen på 500X med billigste seriøse HK eller US butikk.

                    Edit: 500X koster tydeligvis 899.99$ i alle nettbutikker jeg finner... Og det blir dyrere enn Smallsize prisen om man ikke bruker noen triks.
                    Last edited by js77; 23-02-13, 20:42.
                    Jørn L. S.
                    T-Rex 450 EF MXS 64" Organic 2.5 SE
                    Logo 500 Pilot Edge 540 87" Alpina3001

                    Comment


                    • #11
                      Da er 500X bestilt, 4400.- inkl frakt.. så får vi se da om det blir noe toll å betale.... Uansett, billigere enn smallsize

                      Comment


                      • #12
                        Blade 500X, endelig på smallsize, verdt prisen?

                        Originally posted by halsen89 View Post
                        Da er 500X bestilt, 4400.- inkl frakt.. så får vi se da om det blir noe toll å betale.... Uansett, billigere enn smallsize
                        Så får du holde oss oppdatert på hvor mye det tåler og slikt.
                        Kjøpte meg brukt 300x i dag jeg. Mest for å få beastx enheten men et ekstra heli gjør ikke noe heller
                        T-REX 550E DFC Beastx, Compass 6HV Brain, Compass 7HV BeastX, T-Rex 500 DFC Pro Beastx, Goblin 500 BeastX, 130X(2), Nano CPX og DX9, Phoenix 4

                        Comment


                        • #13
                          Da har jeg fått 500x og slapp unna toll og moms

                          Problemet nå er at jeg plages med vibrasjoner i heliet, virker som det er halen.. men har ikke hatt så mye tid til å se så mye på det enda..

                          Comment

                          Working...
                          X