Hovedkortet var ødelagt!
Unconfigured Ad
Collapse
Problem med mCPx
Collapse
X
-
-
-
Re: Problem med mCPx
Fikk du nytt? Eller fikk du beskjed om at du var den første som hadde klart det?Kjell Ove
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Align Trex 550 Beastx DFC, Spektrum DX8, Phoenix 4Comment
-
T-REX 550E DFC Beastx, Compass 6HV Brain, Compass 7HV BeastX, T-Rex 500 DFC Pro Beastx, Goblin 500 BeastX, 130X(2), Nano CPX og DX9, Phoenix 4Comment
-
Kjell Ove
---------------------------------------------------------------------------------------------------
-
T-REX 550E DFC Beastx, Compass 6HV Brain, Compass 7HV BeastX, T-Rex 500 DFC Pro Beastx, Goblin 500 BeastX, 130X(2), Nano CPX og DX9, Phoenix 4Comment
-
Kjell Ove
-
Skal ned å hente heliet i morgen så skal se hva jeg får snakket meg til!Goblin 500 Ikon
Blade 230S
Spektrum DX7
Comment
-
Vis hovedkortet på mcpx røk hos deg så bør det være garantisak ja, jeg har kræsja mitt mcpx minst 300ganger! i stortsett alt man kan kræsje i.. å det flyr fortsatt, rister å wobbler endel menHovedkortet er like bra
PS: Jeg fikk nytt hovedkort til Nano, uten spørsmål om hvem som hadde skylda..Comment
-
Problem med mCPx
sikkert noen som får de til men ikke min.
Comment
-
Vis hovedkortet på mcpx røk hos deg så bør det være garantisak ja, jeg har kræsja mitt mcpx minst 300ganger! i stortsett alt man kan kræsje i.. å det flyr fortsatt, rister å wobbler endel menHovedkortet er like bra
PS: Jeg fikk nytt hovedkort til Nano, uten spørsmål om hvem som hadde skylda..Goblin 500 Ikon
Blade 230S
Spektrum DX7
Comment
-
Comment
-
Kjell Ove
-
Skal innom mandag! så sier i fra hva de sier! Men vis de mener at hovedkortet er ødelagt på grunn av er kræsj, så er det litt rart at det blir ødelagt og ingenting annet?! For jeg har ikke ødelagt noen deler på helietGoblin 500 Ikon
Blade 230S
Spektrum DX7
Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment