Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Har akkurat kjøpt meg ett blade 500X, men det er noe tail wag på det, uansett turtall. Jeg har prøvd å justere gain på radioen, eneste som skjer da er at det svinger raskere/saktere fra side til side..
Er det noe jeg må justere på BeastX boksen for å få det til tro??
Heliet er BNF, og alt ser ut til å være satt sammen riktig... Nei det er ingen binding i mekanikken.. Det er sånn skikkelig slow tailwag, 10 centimeter fram å tilbake i jevn takt hele tiden.. Uansett turtall...
Heliet er BNF, og alt ser ut til å være satt sammen riktig... Nei det er ingen binding i mekanikken.. Det er sånn skikkelig slow tailwag, 10 centimeter fram å tilbake i jevn takt hele tiden.. Uansett turtall...
Du har kanskje sjekket allerede, hvis ikke så ta tak i begge bladegrippene på halen og trekk de fra hverandre og se om det er slark der. Ser på HF at noen har fått beskjed om å legge inn ekstra skiver (shims). Noen har visstnok fått tilsendt ny haleservo også. Problem med at de ikke finner senter eller noe slik. Kjipt når det skal være BNF men men.
Bare en ide..
Spiff
TRex 250 | TRex 450 Pro V2 DFC Beast X |TRex 450L Dominator Beast X |TRex 500 DFC V-Bar | TRex 500 Beast X | TRex 550 V-Bar|Gaui X5 Beast X |TRex 600N Beast X |Synergy E5 Beast X |
Spektrum DX18
Youtube: http://www.youtube.com/channel/UCB69FEKD5skQDfiNJehjNJA
Jeg syns nå det er endel slark både her og der egentlig... har stramma etter endel skruer nå og da vart det mye bedre.. Men får se mere på det imorgen, ikveld er det konjakk
Tok med 500x på stripa idag, på rundt 30% throttle så ga halen fult utslag av seg selv, og ble stående låst sånn, vis jeg bevega stikka andre veien så dro den bare tilbake til maks utslag andre veien selv...
Så må være beastx som driver å kødder? Eller hva tror dere?
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment