Unconfigured Ad

Collapse

Servo valg??

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Myhre
    • Feb 2010
    • 106

Servo valg??

Eg vil oppgradere blade 450 3D'en min, med nye servoer.

Ka servoer ambefaler dere?

Lure også på om det er noen gode servoer fra hobbyking?
  • ragge1
    • Sep 2009
    • 1598

prøv dissa

TGY-306G

TGY-306G-HV
    Goblin 700 : vbar 5,3 pro
    Atom 6HV : vbar NEO pro rescue

HD 500 Cell : brain2

DX9

Comment

• Myhre
      • Feb 2010
      • 106

Originally posted by ragge1
      prøv dissa

TGY-306G

TGY-306G-HV
      Takk for svar ragge1, var ikkje mykje hjelp her

Comment

• bjornal
        • Apr 2012
        • 764

Den servoen som mange sverget til å bytte til på Blade 400 og også bør passe på 450 er vel Hitec HS-5065MG på cyclic. Den skal passe rett inn, koster ikke skjorta og har metalldrev gjennom hele kjeden. Mer enn kjapp nok også. Til halen så kommer det litt an på om du har original gyro eller har bytta gyroen - har du råd og har bytta gyro så ville jeg sett nærmere på MKS DS95i, flyr du med original gyro så kan en Align DS425m være et godt alternativ.
        Propellen skal være på toppen!
        Raptor 50 | MD8 | T-Rex 600 | Gaui NX4 | Gaui X2 | Mini Prôtos (i deler...) | Raptor 90 (i deler...) | Noen greier med propellen på feil sted.

Comment

• Myhre
          • Feb 2010
          • 106

Originally posted by bjornal
          Den servoen som mange sverget til å bytte til på Blade 400 og også bør passe på 450 er vel Hitec HS-5065MG på cyclic. Den skal passe rett inn, koster ikke skjorta og har metalldrev gjennom hele kjeden. Mer enn kjapp nok også. Til halen så kommer det litt an på om du har original gyro eller har bytta gyroen - har du råd og har bytta gyro så ville jeg sett nærmere på MKS DS95i, flyr du med original gyro så kan en Align DS425m være et godt alternativ.
          Takk for svar!! Eg skal bytte til fbl med zyx-s.. ka ambefaler du da ? :P

Comment

• Guest

#6 Unapproved
            Flybarless heli krever litt raskere servoer en Flybare heli så Gyroen kan kompensere for
            mangelen av den gamle flybare paddle stangen, lurt å se på hva ferdige oppsett ReadyToFly heli er utstyrt med.

Eks 450FBL leveres med Align DS415M

Comment

Working...