Announcement

Collapse
No announcement yet.

Align T-Rex 500 E super combo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Align T-Rex 500 E super combo

    Eg har påbegynt med mild 3D som å fly på hode og tikk tåkk osv.. Eg merker det at oppsette som følgte med i min blade 450 3D ikkje er godt nok til dette, uten oppgradering(motor, servo).

    Det eg lure på er om det er vert å kjøpe et Align T-Rex 500E Super Combo KX017014T - elefun.no - Radiostyrt hobby og om dette er et bra kjøp/holder til mild 3D

  • #2
    par dd så hade ikke køpt en FB maskin , men en 500 size heli er vei å går
    har du lest denna tråd ; (MFN) ModellflyNytt.no
    Goblin 700 : vbar 5,3 pro
    Atom 6HV : vbar NEO pro rescue

    HD 500 Cell : brain2

    DX9

    Comment


    • #3
      Takk for svar, men lure forsatt på om denne comboen er noe å satse på ?

      Comment


      • #4
        Om du er villig til å legge litt mer penger i modellen enn kun det den koster, så kan du få en meget bra maskin som ikke koster skjorta. Som ragge skriver, så er det å satse på en flybar-maskin i dag litt "steinalder", men et RJX konverteringskit koster ca 45 dollar fra hobbyking. Flybarless kontroller får du pent brukt evt. så har jeg meget god erfaring med denne kontrolleren: Robird G31 3-Axis Precision Flybarless System

        Har den på en Gaui 200 og en miniProtos nå, begge to flyr glimrende og oppsettet er veldig enkelt og greit å få til.
        Propellen skal være på toppen!
        Raptor 50 | MD8 | T-Rex 600 | Gaui NX4 | Gaui X2 | Mini Prôtos (i deler...) | Raptor 90 (i deler...) | Noen greier med propellen på feil sted.

        Comment


        • #5
          Påske-egget mitt er fortsatt til salgs
          Tom I. Arntsen

          Comment


          • #6
            Originally posted by xilian View Post
            Påske-egget mitt er fortsatt til salgs
            Ninja! Er jo snart norgesmester i snikreklamering du
            Propellen skal være på toppen!
            Raptor 50 | MD8 | T-Rex 600 | Gaui NX4 | Gaui X2 | Mini Prôtos (i deler...) | Raptor 90 (i deler...) | Noen greier med propellen på feil sted.

            Comment


            • #7
              jepp... har ikke plass...
              Tom I. Arntsen

              Comment

              Working...
              X