Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Har nett begynt med heli, endo eg har ein del heli og utstyr liggende.
Har hitec Aurora 9 radio med 6 kannals minima mottakere, har prøvd og sette opp ein trex 250 eg har liggende men føler at den ikkje funker heilt,
Servoene skal trimes til swash plata er i vater?
Har nett begynt med heli, endo eg har ein del heli og utstyr liggende.
Har hitec Aurora 9 radio med 6 kannals minima mottakere, har prøvd og sette opp ein trex 250 eg har liggende men føler at den ikkje funker heilt,
Servoene skal trimes til swash plata er i vater?
Det er bedre å sette.servoarmene i 90 grader og justere lengden på linkene. Da har du korrekt geometri.
Propellen skal være på toppen!
Raptor 50 | MD8 | T-Rex 600 | Gaui NX4 | Gaui X2 | Mini Prôtos (i deler...) | Raptor 90 (i deler...) | Noen greier med propellen på feil sted.
Om du bytter mottaker, så antar jeg at ikke kan vite at den gamle og den nye mottakeren gir nøyaktig samme "vinkel" på servoene osv når du står i samme stikke posisjon. Skal ikke begi meg ut på noe angående oppsett av FB, men om det er et FBL system, eks BeastX kontroller osv, er det bare å sett seg ned å gå igjennom oppsettet step for step...
Ja stod spektrum motaker i det før, no har eg sett i hitec minima
Men virker som swash plato ikkje er i vinkel men skal heim etter arbeid og sjekke i dag.
Er med flybar so slepper og tenke på det endo
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment