Unconfigured Ad
Collapse
Align T-Rex 150
Collapse
X
-
Elsker sånne mikohelikopter som flyr ræva, og trenger flere hundrelapper i nye bling deler fra all verdens små leverandører for å fly skikkelig, og jeg er ikke ironisk engang. Spennende, lurer på hvordan den blir sammenlignet med Blade 130X. Moro størrelse for inndoor eller på hytta, men min erfaring med disse er at å finne et som flyr skikkelig i orignal tilstand er litt som å treffe rette lottorekka.Comment
-
Enkelt og greit å jobbe på i hvert fall, en av få fordeler med små søte damehender. Har dilla med en haug med upgrades på min mCPx BL nylig. Men koster jo fort mer enn en 500 for å holde de i lufta!Comment
-
Et helikopter av denne typen er jo for å hive veggimellom og kræsje på annenhver flight. Da foretrekker jeg en robust separat halemotor fremfor en drevet (og bedre) hale. Det blir jo et kompromiss.Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening
Anything worth doing is worth overdoing!Comment
-
Så lenge halemotoren er kraftig nok er det bra? Eller vil det alltid være trøbbel med seperat halemotor? Noen som vet prisen på denne?T-REX 550E DFC Beastx, Compass 6HV Brain, Compass 7HV BeastX, T-Rex 500 DFC Pro Beastx, Goblin 500 BeastX, 130X(2), Nano CPX og DX9, Phoenix 4Comment
-
Jeg var ganske imponert over halen på min mCPx BL, ganske mange steg foran eldre modellene jeg har hatt, så for min del spørs det om ikke dette er godt nok. Modeller i denne størrelsen er sjeldent ekstremt nøyaktige uansettComment
-
Har ikke hørt noe enda, men Align pleier å være kjappe fra sånne promo videoer til ferdig produkt. Veldig spent på pris, og ikke minst delepris. Et understell til mcpx koste mer enn understellet til en trex 450, om Align havner veldig mye gunstigere ut på delepris er det et godt argument for å se nøyere å denneComment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment