Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Min har kverka tre batterier nå så jeg lurer nå veldig på om jeg gjør noe galt eller hva det er for noe?
(Noen som har en skikkelig lader i nærheten btw, så en kan få testet om noen av dem faktisk tar lading?)
Selv har jeg hatt denne siden i sommer og lader batteriene vesentlig raskere, selv med 1C tar det bare 12 til 15min i forhold til over en halv time med den originale.
Min lader ikke batteriene lenger, de to første fikk jeg en del flyginger på, men det siste jeg har har vært vært brukt 5-6 ganger så trøbler det med å starte ladingene, litt på og av så virker det normalt i noen minutter før den stabilt kun står å blinker rødt-grønt hele tiden.
Men ja skal nok ta det tipset å kjøpe ny lader uansett Bare det at forhandler tar meg for å være en uvitende idiot og at jeg plages med brukerfeil og ikke utstyrsfeil. Dog dem ikke sjekket laderen sist gang det var der......
Har hatt en del blade modeller, cx, mcx2, sr120, CX5, 300x osv...
All erfaring med de laderen som følger med er at dette kunne jeg spart meg for....
Kjøp deg en lader fra 899 til 2000 og du har noe lenge som kan brukes på alt mulig av modeller. Selv har jeg en 12v 200w lader men ønsker meg en med 220v/12v lader med 4 parallelle utganger, men de fleste har kun 80w og da vil det ta lang tid og lade 6S helikopter batterier osv..
Men lader er dyrt men kvalitet koster...
Audun Johnsrud Nittedal - HMFK
* Flyr divserse planker og noen visper. En vellykket flytur er alltid en flytur nærmere neste kræsj.
Et tips kan være å følge med på julekalenderne de forskjellige butikkene kjører nå, feks Elefun. Fikk selv tak i en Skyrc lader der ifjor for en grei sum.
Jeg liker denne! http://elefun.no/p/prod.aspx?v=25728
så kan du kjøpe deg noen billige ladebrett eller "charging harness" fra ebay eller hobbyking, som gir deg muligheten til å lade flere batterier samtidig. F.eks denne: http://bit.ly/IwBlic
Funker fint for meg, med alle de forskjellige små batteriene jeg har.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment