Announcement

Collapse
No announcement yet.

walker dragonfly 4v2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    det er jo akkurat samme som zap/zoom da. de går jo ikke for å være de bårligste akkurat men. vet en stor norsk importør vurderte å ta de inn, men da hadde en annen norsk disributør allerede fått tak i de, hadde det gått i orden uten andre importører, ville vi fått mega hyggelige priser på den
    Compass Odin 90 CF, Futaba 10CG
    www.airheads.no

    Comment


    • #17
      hallo var og prøvde ett slik helikopter i går. og det fungerte fint men han som hadde det hadde løsnett litt på skruvene som holder rotorbladene slik at de kunne svinges inn(hadde fått tips på nettet) og hvis det begynte og woble så ga han full gass i ett halvt sekund så sørget sentrifugalkraften for at de gikk på linje. en annen ting var at hvis han kjører borti noe så bare svinger bladene inn uten og ødelegges. hadde full fart inn i en murvegg uten at noe ble ødelagt. . tror jeg må ha ett slik jeg også.
      Tom Nohr
      Tennisveien 9
      2450 Rena

      Frsky taranis 9+
      Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
      Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
      + diverse små ting

      Comment


      • #18
        man skal skru rotorbladene hard til på micro heli. mye hardere enn på de store helikopterne våre. hvis de ikke sitter godt vil dette FØRE til wobbel. man har vanligvis ikke ett sekund til rådighet for å gjøre slike ting hvis det blir slik.
        Compass Odin 90 CF, Futaba 10CG
        www.airheads.no

        Comment


        • #19
          ok han sjekket med å gi gass før han lettet og hvis det gikk rett da så begynte det aldrig og woble i luften, det stod vel noe om dette i en manual tror jeg.
          Tom Nohr
          Tennisveien 9
          2450 Rena

          Frsky taranis 9+
          Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
          Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
          + diverse små ting

          Comment

          Working...
          X