25A ladestrøm? Det er jo ikke så kjempeimponerende i 2014.
Unconfigured Ad
Collapse
Trenger tips til lader.
Collapse
X
-
Pl8 har kun en utgang. Jeg skal ha 2. Ser ut som det blir icharger 308duo. Noen som har tips til en strømforsyning på rundt 1000w. Enkel og rimelig. Ikke noe avanserte greier!trex 500 pro DFC, trex 450L dominator, trex 250 pro DFC, nano cpx og dx9Comment
-
Comment
-
Takk! Syns 2000,- var ganske dyrt.. Eller må en regne med å betale såpass? Laderen koster ca 300 usd med frakt.trex 500 pro DFC, trex 450L dominator, trex 250 pro DFC, nano cpx og dx9Comment
-
Hva med denne: http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...DC_50amp_.html
For billig? eller er den ok til hjemmebruk?trex 500 pro DFC, trex 450L dominator, trex 250 pro DFC, nano cpx og dx9Comment
-
Har du prøvd å søke på den store finn siden i utlandet aka ebay. der er det mange konverterte serverforskyninger. Men aner jo ikke hva du får og hvem som har gjort hva for å serie koble så du får 24V. Men kan jo være en ide å kjøpe 2 12V og koble de sammen selv, det finnes jo utallige beskrivelser på dette og kan jo være tryggere.
Har lest at den du har linket til kan gi litt varme ved hard belastning hvis jeg husker riktig. Vifta er ikke kraftig nok.
Men når jeg tittet rundt og siklet og forsket litt på ting jeg ikke hadde råd til var faktisk disse en av de som gikk igjen på enkelte forumer som meget effektiv, solide og driftsikkre til en OK pris. http://www.maxamps.com/products.php?cat=253.
De har også Hyperionladere som en pakkeløsning med strømforskyning. Men der må du kraftig opp i pris skal du ha med 2 ladeutganger på 720 duo laderen.Fredrik S
Stingray 500
T-Rex 450 L Dominator 6s
Tensho Acro Speed
Joysway CUB (Riktig farge gul med krigsskader)
SBach indor crack.
Og div andre unødvendige ting som må være med i hobby rommet.Comment
-
Å si at noe annet en PL8 er tull, er renhekla bullskitt!!! Finnes ladere som gjør jobben vell så bra og som har et brukergrensesnitt som er 2014 og ikke 1980 slik PL8. Skal heller vente 20min ekstra når jeg lader og ha et skikkelig display som forteller meg fakta enn å lade raskt og se på noe som knapt ligner en casia kalkulator fra 80-tallet...
Her er 2 alternativ:
-Jim Johansen-
Flyklart:
Sebart Angel 50evo, Stratair Raketenwurm 4b, Compact Wizard
Under construction:
Stratair Hurricane, Speedfire 2, Mini Ellipse, Sig Samurai, BackfireComment
-
Jeg har best en icharger 308duo fra statene. Trenger en strømforsyning til denne. Ca 1000w bør vel holde. For meg er støy en faktor. Ønsker ikke en som bråker mye. Har sett på 1200w efuel fra skyrc, men den koster 2000,- her i landet.trex 500 pro DFC, trex 450L dominator, trex 250 pro DFC, nano cpx og dx9Comment
-
Å si at noe annet en PL8 er tull, er renhekla bullskitt!!! Finnes ladere som gjør jobben vell så bra og som har et brukergrensesnitt som er 2014 og ikke 1980 slik PL8. Skal heller vente 20min ekstra når jeg lader og ha et skikkelig display som forteller meg fakta enn å lade raskt og se på noe som knapt ligner en casia kalkulator fra 80-tallet...
Her er 2 alternativ:
http://www.teamorion.com/index.php?d...id=37282&sl=EN
Pl8 har all info en trenger i displayet, og kan vise alt live på pc skjerm om en vil..
Vanskelig å slå pl6 og pl8 på kvalitet, effekt/ladetid (1A balansering), og pris.
Men ja, det finnes andre ladere med penere display der ute.Ola G Bråten -77
Sunndal flyklubb avd. Modellfly
Extreme Flight Yak 91" Q80-8M
3DHS Slick 89" Q80-8m
Jeti DS-16Comment
-
Om du er villig til litt egen innsats, så er dette av de beste jeg har sett mtp power og støy. Skal bygge meg to slike selv nå, de er på tur over dammen.
Finner de på ebay nokså rimelig, og du trenger to 1w motstander i tillegg. Jeg blir å isolere mine utvendig, istedet for innvendig mod som linken min beskriver, samt gjerne jord fra tilførsel ledning. Uproblematisk, gjort det på tidligere psu setup også.
Skal du ha ferdig hyllevare, koster det litt mer uten tvil.Ola G Bråten -77
Sunndal flyklubb avd. Modellfly
Extreme Flight Yak 91" Q80-8M
3DHS Slick 89" Q80-8m
Jeti DS-16Comment
-
Hehe, skal lade ja, men liker at ting ser bra ut, det er vell så viktig. Har det aldri travelt de gangene jeg flyr, derfor har jeg td til å lade, både før jeg skla fly og mens jeg er på stripa...-Jim Johansen-
Flyklart:
Sebart Angel 50evo, Stratair Raketenwurm 4b, Compact Wizard
Under construction:
Stratair Hurricane, Speedfire 2, Mini Ellipse, Sig Samurai, BackfireComment
-
Hør på den delen der Nick snakker om duo powerlaben. Fikk ikke meg til å være mindre fornøyd med mine revo ladereComment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment