Announcement

Collapse
No announcement yet.

Deler til E-sky

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Deler til E-sky

    Hei dere

    Jeg har begynnt å fly litt med en E-sky Honey Bee. Er helt fersk, og har allerede begynnt å ødelegge deler. Det først som røk nå er halerotoren. Må derfor bestille ny(e) slik(e). Men spørsmålet er, nå når jeg likevel skal bestille nye deler, så kan det sikkert være lurt å bestille andre typiske slite- / forbruksdeler. Hva er det som typisk ryker utenom halerotoren ? Hva skal jeg kjøpe ?

    Og en ting til, hvor er det lurt å bestille ? Noen som har tips om en god forhandler som har slikt til mitt heli ?

    Trond

  • #2
    hei

    har erfaringer fra twister (omtrent samme heli) at center huben ryker VELDIG ofte, kanskje det er en god investering med noen sånne (ca 100kr)

    sigve
    Sigve Haugsnes

    Alt flyr.....det trenger bare stor nok motor


    sigve.haugsnes.net
    www.youtube.com/bergenflyer

    Comment


    • #3
      Elefun har men det der er også greier det er lett å kjøpe på eBay for en billig penge da du kan få litt av hvert for et par hundrelapper der.

      Begge bladene (hoved/hale) ryker nok etterhvert, hub'n som nevnt gikk det en del av i alle fall på tidlige modeller. Halemotor ryker gjerne etterhvert. Understell, halebom kan også gå.

      Comment


      • #4
        Da har jeg bestillt, og allerede fått, to halerotorer, ett ekstra batteri, og sånn kjøledings til motoren. Alt hos elefun som var utrolig raske.

        Takk for svar !!

        Trond

        Comment

        Working...
        X