Unconfigured Ad

Collapse

Oppgradere Trex 450x til 450XL

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • esmel
    • Dec 2004
    • 2830

Vurderte også den voldlige løsningen men var redd for å ta lagrene...

Da blir det drill og lakk løsningen...

Takk for info!
    Espen Melby

:D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

Comment

• esmel
      • Dec 2004
      • 2830

hmmmmm.....

Er yttre diameter på lagrene til hovedakslingen større på XL utgaven enn på X? Noen som kan måle?

Syntes det er mye bevegelse gitt...

En anna ting jeg merker meg er at det er dårligere plass(i høyden) i det bakre "rommet" på XL-ramma enn på X...
      Espen Melby

:D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

Comment

• Tintin
        • Jan 2005
        • 4631

Kjøpte ekstra lager her for en stund siden og kunne ikke se det fantes 2 typer.
        Hadde litt bevegelse på X'en som jeg fikset med en liten tapebit for å fylle ut "tomrommet" i ramma. XL'en var tight og fin som den var.

Kappet litt av avstivningen bak på XL'en da jeg ville ha inn gyroen (401) der på en plate over mottakler som ligger nederst.

Comment

• ThomasB
          • Aug 2004
          • 1305

Helizone får inn noen sett med T rex 450 SE om 14 dager nå. sjekk hjemmesida.
          Compass Odin 90 CF, Futaba 10CG
          www.airheads.no

Comment

• Theodor
            • Nov 2001
            • 510

Originally posted by ThomasB
            Helizone får inn noen sett med T rex 450 SE om 14 dager nå. sjekk hjemmesida.
            XMODE får på lager i begynnelsen av desember til 3.995,- (fri frakt til dem som forhåndsbestiller...)
            Theodor Bastberget

Airplanes are for people who can't fly helicopters!
            http://www.modellhelikopter.no

Comment

Working...