Unconfigured Ad
Collapse
andre blader fro FP heli
Collapse
X
-
fikk de i dag og har nå prøvd dem. For å si det rett ut så er det den værste skiten jeg har prøvd noen gang. de er laget av balsa også er det støpt en type skumm utenpå. problemet er at de er så myke at jeg måtte gi full gass på heliet for å klare å lette og da stod bladene nesten rett opp og knakk etter noen sekunder. De egner seg ikke til dette heliet i hvertfall. -
Originally posted by tyorfikk de i dag og har nå prøvd dem. For å si det rett ut så er det den værste skiten jeg har prøvd noen gang. de er laget av balsa også er det støpt en type skumm utenpå. problemet er at de er så myke at jeg måtte gi full gass på heliet for å klare å lette og da stod bladene nesten rett opp og knakk etter noen sekunder. De egner seg ikke til dette heliet i hvertfall.Morten SmøraasComment
-
-
-
nab får da tak i carbon tech karbon blader her til ladns, slike her jeg på min: http://www.jperkinsdistribution.co.u...20-%20Electric
de selges av alle som fører JP artiklerCompass Odin 90 CF, Futaba 10CG
www.airheads.noComment
-
Like90 er veldig bra blader. De krever litt høyere turtall så du må nok også skaffe et litt større pinion tannhjul. Bladene tåler mye juling og flyr mye bedre enn originale plastblader.Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment