Announcement

Collapse
No announcement yet.

550 Size helikopter: Align T-rex vs SAB Goblin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 550 Size helikopter: Align T-rex vs SAB Goblin

    Tenker å anskaffe meg en 550 size helikopter som jeg kan benytte 6s500mah på så jeg kanskje får flydd litt mer heli fremover da denne kanskje er enklere å ta med seg på ferie sammen med barnevognen

    Men hva burde man velge mellom Trex 550x og Goblin 570? Det er jo begge gode heier, men hva er fordeler og ulemper med de to?
    Lars Norberg

  • #2
    Sett her da?
    Helikopter
    Tom I. Arntsen

    Comment


    • #3
      Blitt litt mer utvalg der ja utenom batterier....

      Noen fordeler med disse fremfor andre?

      Lars Norberg

      Comment


      • #4
        Vurderer nesten å få meg heli igjen, så har sett litt på dem.
        Det ser bra ut, også er det jo artig med noe annet.. Men tror ikke du skal handle på bakgrunn av min mening om det

        Tom I. Arntsen

        Comment


        • #5
          Da er du litt i samme leia som meg, har en 600nitro som skal opp igjen, men den er verre å ta med på familieferier så må ha en enkel elektro sak og,.....

          Må innrømme at denne frister, men ingen har sendt meg melding på ønskes kjøpt annonsen

          SAB GOBLIN 570 KYLE STACY EDITION (With Main and Tail Blades)
          Lars Norberg

          Comment


          • #6
            Goblin er tøft, særlig med 3-bladers. Men det spørs jo litt hvordan man skal fly/herje.
            Tom I. Arntsen

            Comment


            • #7
              Endte opp med en Goblin 570 Kyle Stacy edition etter å ha byttet bort en ESM modell som har ligget urørt altfor lenge....Enig med at 3 blader er kult

              Click image for larger version  Name:	2020-03-24 13.46.53.jpg Views:	0 Size:	218.7 KB ID:	680070Click image for larger version  Name:	2020-03-24 13.47.19.jpg Views:	0 Size:	215.2 KB ID:	680071
              Lars Norberg

              Comment

              Working...
              X