Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvilken regulator på T-rex?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvilken regulator på T-rex?

    Nå har jeg prøvd "alt". Da jeg kjøpte SE modellen fra Helihobby var det med den regulatoren hvor kjøleribben var limt utpå krympestrømpen.
    Opplevde store kutt etter kraftige pådrag som roll/flip.
    Har modifisert regulatoren etter alle nettets kunster. flyttet rundt på mottaker, antenne og ledninger. Prøvd ny antenne. jordet halebom osv. Så nå gir jeg opp å kjøper ny regulator. Hvilken bør jeg kjøpe som tilsvare den originale Align 35amp?
    Alt kommer ned....

  • #2
    Har du penger til det, kjøp en Kontronik Jazz, er visstnok den beste regulatoren man får fatt i.

    Av de litt mer billige alternativene er CC Phoenix 35 og Hyperion 30/40 gode valg, men de har sikkert sin del med problemer de også.

    Kontronik Jazz: Choosing and Buying Clothes for Children
    CC 35: Choosing and Buying Clothes for Children
    Hyperion 30: Choosing and Buying Clothes for Children

    Hvilken mottaker har du forresten?
    Morten Smøraas

    Comment


    • #3
      Hei
      Jeg har Hitec Optic6 sender og Hitec Electron6 mottaker. Har samme radio/motor oppsett i heli nr2 og det fungerer perfekt. Det er original Xl men ombygd over tid til SE foruten aluen i halen.
      Alt kommer ned....

      Comment


      • #4
        Originally posted by Rossi
        Hei
        Jeg har Hitec Optic6 sender og Hitec Electron6 mottaker. Har samme radio/motor oppsett i heli nr2 og det fungerer perfekt. Det er original Xl men ombygd over tid til SE foruten aluen i halen.
        Fungerte regulatorer bra før du bygde den om til SE?
        Morten Smøraas

        Comment


        • #5
          Regulatoren i heli nr2 har fungert perfekt helt siden jeg monterte den i xl`n. Kjøpte 35amp regulator og 430L motor, men fløy en stund med bare ny regulator og den originale 420 motoren. Har fungert perfekt både med 420 og 430 motoren. Regulatoren har vært me på alle byggetrinn. Hvem selger de regulatorene som du nevnte?
          Last edited by Rossi; 24-04-06, 13:02.
          Alt kommer ned....

          Comment


          • #6
            Hyperion Titan 30: Siden finnes ikke

            CC 35: http://mosshobby.no/pd-1190820087.htm?categoryId=41

            Thorbjørn og kåre selger Kontronik, du får høre med de: Rc-seilfly.no - Modellflysport

            Merk: Med litt triks er disse regulatorene mye billigere hvis du bestiller fra utlandet
            Morten Smøraas

            Comment

            Working...
            X