ingen flere som har heli og vil skrive?
Unconfigured Ad
Collapse
Helikopter Basen
Collapse
X
-
-
Her er mine
Esky cp2 Topp til å fly med inne når det blåser ute.
Esky Cool Har ikke fått gjort noe mer med denne siden esky har hatt noen halevibrasjons feil på både på cool og king.De har iallefall fått rettet opp i dette og sender vel nye deler ut nå.
Trex xl Hva kan man si, flyr som en drøm.Comment
-
rå heli alle som har skreve her, mase bilder. noen som har vetrt å flyd så må dere skrive kosen det gjek. feks. vist du har hat eit krjes eller andre ting. set i gang å post folkensLast edited by walkera 36#; 26-06-06, 19:06.Comment
-
Her er en video fra da jeg fløy min Eco 8 på Bardufoss for noen dager siden:
Her er en video fra lørdagen da jeg fløy min Eco 8 i Haugesund (er på ferie nå):
Comment
-
litt Off topic men sattser på att det går bra..
Tintin, de orginale plast canopiene er noe drit å lakke.. vanskelig å finne en grunning som sitter skikkelig på den "feite" plasten.. uansett så bør du legge på ett eller to lag meg 2 komponent klarlakk til slutt om du ike har gjort det... ikke bruk klarlakk fra sprayboks.. har aldri sett de tåle fuel`n... Vil du ta`n helt ut så kjøper du glassfiber canopy.. koster litt mer enn de orginale (ca 500kr) men er mye lettere og oppnå bra resultat...
her er siste jeg lakka (klarlakken er ikke lagt på... den bringer virkelig frem fargene og glansen..)
sorry for OT... hehe..Eivind Hansen
~T-rex 600N pro 3G FBL |T-Rex 250se Mini V-Bar FBL|HK-250GT| JR DSX9 ~Comment
-
Knallfin canopy, Pole!!
Her er heliene mine
Raptor 50v2 som har vært med i tykt og tynt nå i litt over 2år, og en ny akkurat ferdig bygget Raptor 90 som venter på elektronikk.Comment
-
Masse fine helier her
Sikler på en T-Rex CP nå, siden gyroen på min Caliber M24 synger på siste vers.
Her er uansett en liten videosnutt..David Gabrielsen,
Zoom 400, E-Flite J3 Cub, E-Starter, Blade CX, Eagle 2, Great Lakes 40, Mini Edge 540 (R.I.P.)Comment
-
-
Originally posted by LorentsFår poste et bilde fra i går isteden - knallvær i Oslo-//\_____________
// Steinar Forshaug
/ 2 x T-Rex 700 . T-Tex 500ESP . Futaba 12FG
www.mikronor.no
Phoenix RC Club . AKMHK . OHKComment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment