Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Nei og nei...
Du må aldri lakkere en canopy!!! Leste i Curtis Youngblood sin bok at pene helikoptere kræsjer oftere enn stygge, og han har vel alltid rett?????
Har seg slik at når jeg har krasjet har det alltid vært med en stock canopy. Igår hadde jeg den beste flyturen med Trex'en noensinne, med nylakkert canopy, så satser på at Curtis tar feil
Hvis det er 401 du har passer den perfekt oppunder tail-boom festene. Jeg har bare festet den med dobbelsidig teip på de festene, med en liten borrelås som sikrer den. Kan ta ett bilde hvis du trenger det
Min T-rex. Kanskje ikke de beste bildene...men kanskje en inspirasjon til andre nybegynnere ?
PS1! Treningsunderstell lånt av en kjernekar på forumet Kjekke greier...
PS2! Fått hjelp med oppsett og første flytur av en annen kjernekar på forumet...
Jeg er i gang!
PS! Her var det MYE vind...og det gikk veldig bra!
har fått en trex 450 i hus jeg også. flydd noen turer nå og har fått grei kontroll på det. har også filmet litt med det har nå oppgradert alt av rotorhode og halerotor til blått bling (mangler swashplate) siden ikke elefun hadde inne på lager. skal få slengt ut noen bilder av det straks.
men lurer på en ting. til de som plasserer batteriet på skrått oppover mot rotorhodet. hva funksjon har dette ? hvordan blir flyegenskapene i forhold ?
for med det batteriet jeg har nå så får jeg ikke på canopyen..
Ikke dum den der i det hele tatt, men du må få skiftet den swash'n din, den kan dele seg når som helst. Du bør ihvertfall ta den ut, presse den fra hverandre og lime sammen igjen med skikkelig permanent loctite for å spare litt penger i en eventuell crash.
Det kan også være en idé og skaffe seg en slik. Den er ikke påbudt, men det er lettere å feste batteriene skikkelig når du har en slik ramme. Rimelig enkel og lage selv også.
ja må få byttet den swashen. men aner ikke hvor lang tid det tar fra elefun før de har den på lager igjen.ting tar tydeligvis litt tid. batteriene sitter veldig godt igrunn. jeg pleier og stripse dem. men har vurdert en sånn plate til batteriet uansett.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment