prøvd noe mer med carbon bladne? fåt rexen?
Unconfigured Ad
Collapse
vis din walkera eller e-sky!
Collapse
X
-
-
heliet ble mye bedre nå. går an og holde det rolig i lufta. har li-po batterier og carbonblader. det gjor susen. trex'en får jeg ikke før om en 14 dagers tid. tenker jeg. må betale via lokalbank siden det er så høye beløp. så fikk ikke betalt med visa. så da får jeg bare bruke walkera'n en god stund til. det eneste som ryker utav helikopter deler nå er motorer. de brenner segComment
-
bruker du det på org elektronik? tenker å kjøpe ein sant heli bar må ha noe vek først. hat no trøbel med elektronik? flyr det med org batt og har du tat å drat den oppover på full gass?Last edited by walkera 36#; 07-09-06, 11:53.Comment
-
bruker orginal elektronikk ja. aldri hatt noen problemer med den. de orginal batteriene kan du kaste i søpla med en gang du får dem. ikke noe og spare på i det hele tatt. kjøper du deg 22e så kjøp deg li-po batterier. de orginale kan du fly med maks 5-6 ganger så er dem ødelagte. så tjener fort inn på og kjøpe li-po pluss at man får lengre flytid og kraften i heliet blir 10 doblet. absolutt og anbefalleComment
-
Comment
-
Originally posted by dj_maz. de orginale kan du fly med maks 5-6 ganger så er dem ødelagte.Comment
-
lada dem helt ut ja. men 9 stk AAA batterier på 1,2 V hver og totalt 560 mAh er ikke mye og skryte av. man koker dem i stykkerComment
-
-
ser fint ut med 4 blader på halerotor.
Men trodde du brukte lipo batterier????__________________________________________________ _______
Alt som kan kastes i lufta kan fly uavhengig av hvor lang tid det holder seg i lufta.
http://www.youtube.com/watch?v=PZiySah3x5YComment
-
suns det eg og men lipo blir det mok når eg blir bere å fly som å ta nose-in.
er ikkje bere bere å bruke lipo i heli som kresjerComment
-
Originally posted by walkera 36#suns det eg og men lipo blir det mok når eg blir bere å fly som å ta nose-in.
er ikkje bere bere å bruke lipo i heli som kresjer
Det har jeg gjort i mange år nå he he...
LEnge siden jeg testet det sist, men har det fortsatt i klypene fant jeg ut her tidligere i uka.
KAn fly også, var ikke noe problem å få landet det på take off stedet.__________________________________________________ _______
Alt som kan kastes i lufta kan fly uavhengig av hvor lang tid det holder seg i lufta.
-
Originally posted by skybirdTrener du ikke på simulator da?
Det har jeg gjort i mange år nå he he...
LEnge siden jeg testet det sist, men har det fortsatt i klypene fant jeg ut her tidligere i uka.
KAn fly også, var ikke noe problem å få landet det på take off stedet.Comment
-
Originally posted by walkera 36#nop. hade vert eenklere med det da men...__________________________________________________ _______
-
tror ikke elektronikken til walkeraen er helt stabil. jeg var ute og flydde litt her om dagen. da plutselig heliet tok helt av. motoren ville ikke skru seg av. gikk på full guffe konstant.. halemotoren sto og jaget. og servoene skalv. har en mistanke om at det er mottakeren som er gåen. men heliet gikk nå rett i bakken med et smell !!Comment
-
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment