Announcement

Collapse
No announcement yet.

Omtale av T-Rex 600

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Tintin
    Torque tuben til 6000n er snart å få...

    http://www.align.com.tw/shop/product...38&language=en
    Ja, jeg lurte på den. Før jeg har kommet til byggingen av halen, har den kanskje kommet ut. Kanskje en fordel å bytte til carbonbom med en slik løsning? Den tåler vel mer før skjevheter oppstår, og dermed kast på aksling.

    Stein

    Comment


    • Bare sjekk innvendig diameter først. Må jo være lik, i alle fall i endene skulle jeg tro og det er vel vanskelig å få til siden den fra før har samme ytterdiameter.
      Klart en fordel at CF bom ikke blir skjev men som sagt, om det går avhenger av hvordan den ser ut inni. Her skal jo en hel tube inne, ikke bare en tynn stang og den skal ha lagere, ser ut som 1 på midten og 1 i hver ende.

      Comment


      • Originally posted by Tintin
        Bare sjekk innvendig diameter først. Må jo være lik, i alle fall i endene skulle jeg tro og det er vel vanskelig å få til siden den fra før har samme ytterdiameter.
        Klart en fordel at CF bom ikke blir skjev men som sagt, om det går avhenger av hvordan den ser ut inni. Her skal jo en hel tube inne, ikke bare en tynn stang og den skal ha lagere, ser ut som 1 på midten og 1 i hver ende.
        Godt poeng. Innerdiameter på metallbom er 20.35 og på carbonbom er 2.15.
        Da er det bare å prøve, når den er å få tak i.

        Stein

        Comment


        • Hvor fant du det?
          Align oppgir samme mål men min XL CF bom er mye tykkere i godset enn alubommene.

          Comment


          • Originally posted by Tintin
            Hvor fant du det?
            Align oppgir samme mål men min XL CF bom er mye tykkere i godset enn alubommene.
            Jeg målte den jeg har liggende. Målte med en annen skyvelære nå. Ytre diam. 21.5, indre 20,3. Målene varierer noe på hvor jeg måler. Godset varierer også mellom 0,8 0g 1mm der hvor jeg kommer til for å måle. (Ja, vet det ikke blir diffen mellom indre og ytre. Skyvelæra viser så ymse, men nå har jeg prøvd med to)

            Bommen fikk jeg i romjulen, fra Taiwan.

            PS. Ser på Align's sider at de nå har lagt ut alle delene som utgjør torque tuben. Gummiforingen som kulelager ligger i er 20,7mm i diam. Tror derfor det går greit med carbonbom.

            Stein
            Last edited by Kingfisher; 04-01-07, 16:44.

            Comment


            • Ellers er siste nytt nå at et Align nitro heli vil komme i løpet av våren...

              Comment


              • Aaaah endelig, en som matcher 450 kassa og den jeg har laderen i






                Et must for en seriøs TRexist..

                Comment


                • Hva er dimensjonene på den kofferten der?
                  -=-Trondheim Mfk-=-
                  * Raptor 50 Titan (SE)
                  * T-Rex 450SE
                  * E-Sky CP2 (Solgt)
                  * Vortex
                  * E-Starter
                  * Slow Stick
                  * Spektrum DX7

                  No helicopters were harmed in the creation of this post

                  Comment


                  • Unnskyld den dårlige engelsken

                    Include Aluminum case and sponge. The contents are not included.】
                    ●Diameter:760x108x95(mm)
                    ●Weight:1.4kg

                    http://www.align.com.tw/shop/product...52&language=en

                    Comment


                    • Da er det bare koffert/tilhenger til Trex 600 som mangler da
                      Morten Smøraas

                      Comment


                      • Nope, den er allerede i boks for å si det slik. Eneste ulempen er at den er så stor at jeg har problemermed å bære den alene så jeg må bruke kajakktralla...

                        Comment


                        • Originally posted by Tintin
                          Nope, den er allerede i boks for å si det slik. Eneste ulempen er at den er så stor at jeg har problemermed å bære den alene så jeg må bruke kajakktralla...
                          Har du koffert som 600 passer inni det hadde hvert noe for raptoren. Når det skal pakkes i bilen for lang tur . Kan du legge ut en lingk eller bilde
                          Amund Gårdhammer
                          www.ringerikemfk.com

                          Comment


                          • Hjemmesnekra finerkasse som ble for stor, kan ta bilde etterhvert.

                            Comment




                            • T-Rex 600 med ny motor er power her.
                              Amund Gårdhammer
                              www.ringerikemfk.com

                              Comment


                              • Hehe....
                                404 Not Found
                                Mvh
                                Bjørn Tore Espevik

                                Team Visa...

                                Comment

                                Working...
                                X