Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Hallo!
Har kjøpt meg en elektro sak, det er en zoom/zapp 400.
Ser man får tak i skala kropp til den http://www.mosshobby.no/pd-1226352664.htm?categoryId=17. Mitt spørsmål er: hvor mye kan man gjøre i luften med noe sånt på, er det kun hovring......?
Litt usikker, men jeg mener nå den er mye lik den til Moss Hobby? Jeg har den ikke selv.
Problemer med nesten alle slike canopyer til små helikoptre er at de kommer blanke, og så er lakkeringsjobben opp til deg selv. Dermed er det sjelden at så fine skalakropper ser dagens lys, desverre. Jeg styrte mere enn nok med å lage til Raptor canopyen som jeg solgte med min ZOOM nå nettop. Lakket kroppen hvit, og glasset sort (vanskelig å få pent!!). Scannet inn decaler fra en Raptor 90, skalerte de ned på PC'en og skrev de ut på decal ark. Til slutt måtte jeg lakke hele stasen med klarlakk noen strøk for å få den holdbar.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment