Unconfigured Ad

Collapse

vilken problemer på e-sky hb cp2 og hvordan fikses det?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • walkera 36#
    • Apr 2006
    • 429

vilken problemer på e-sky hb cp2 og hvordan fikses det?

hei!

ser det er problmer på cp2 og vilken prob. og vordan fikses dei?
    lurer på å gå i innkjøp på dette.
  • walkera 36#
    • Apr 2006
    • 429

noen som har lust til å svare? har det lit travelt.

Comment

• Perulv
      • Jul 2005
      • 41

Halemotoren slites når en bruker lipo, så noe forbruk på disse blir det.En kan oppgradere med børsteløst halemotor, eller så har helidirect belteupgrade til disse. Men det billigste er å kjøpe ett feste slik en kan ha 2 halemotorer
      HeliDirect has a huge selection of RC helicopters, helicopter toys and remote control helicopter. Get ultra fast shipping times direct to your door.

da varer de noe lengre.

Comment

• sjaa
        • Feb 2006
        • 601

Dobbel kjøleribbe på halemotor har funket bra for meg, byttet motor to ganger på et år med dette oppsettet. (Børsteløs hovedmotor)

Det kan være en idé å bytte ut de svarte o-ringene, som spindel går gjennom inn mot hodet, med fuelslangebiter av passende dim.

Sticky-pitch er raskt å sjekke; stepped washer skal ha "step" mot kulelager i bladegrip, og den minste skiven på yttersiden av bladegrip skal mot kulelager.
        Mvh
        JoE
        Agder Modellflyklubb

Comment

• walkera 36#
          • Apr 2006
          • 429

så dette er eit bra heli? har kjølerib fra før av.

Comment

• sjaa
            • Feb 2006
            • 601

Har ikke noe annet sammenlikningsgrunnlag enn t-rex, og da er det klart at HB cp2 ikke når helt opp. På den annen side så er cp2 et billig lekehelikopter som oppfører ganske bra når det bare blir satt opp riktig. Jeg har hatt mye moro med min, og når indoorsesongen igjen er rett rundt hjørnet regner jeg med det blir mer luft under bladene på cp´n.
            Deleprisene er relativt greie, det er enkelt å skru på det og det er mye å lære til en billig penge..
            Mvh
            JoE
            Agder Modellflyklubb

Comment

Working...