Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
har en slik motor http://www.elefun.no/webshop/aspx/pr...kategoriID=137 som jeg har viklet om til høyere kv vet ikke eksakt men har 12turn i stedet for 16. og tenkte å prøve den i en dragonfly4, men finner ikke noe tanhjul som jeg sikkert kan si passer. det som sitter på orginalmotoren har alt for lite hull noen som vet hva som passer. bør vel kanskje ha litt flere tenner en 12 som det er på orginal motoren for å få nok fart på rotoren.
Tom Nohr
Tennisveien 9
2450 Rena
Frsky taranis 9+
Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
+ diverse små ting
hei
Takker da blir neste spørsmål om tennene på den pinionen passer på tennene på hoveddrevet på dragonflyen. men det ser ganske rett ut på bildet i hvertfall. tror jeg prøver en slik pakke. har planer om en t-rex senere og da får jeg jo sikkert bruk for dem uansett hehe
Tom Nohr
Tennisveien 9
2450 Rena
Frsky taranis 9+
Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
+ diverse små ting
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment