Unconfigured Ad

Collapse

Rotordiscen noen erfaringer

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Raptordude
    • Jan 2006
    • 49

Rotordiscen noen erfaringer

Tenkte å kjøpe Gyro, batterier å div fra rotordiscen i går kveld. fikk igjennom bestillingen, motatt bekreftelse på mail og prøvde å betale med paypal.
    Det funka dårlig. Your session has timed out fikk jeg 5 ganger.
    Så lukka jeg vinduet og vips så har jeg ikke mulighet til å betale den mer.
    Skrev en mail til Rotordiscen også i går anngående problemet, men intet svar i retur.

Er det noen som har handlet derfra og evt på hvilken måte fikk dere betalt varene? Regner med at de ikke sender noen varer heller så lenge de ikke har motatt noen penger.
  • tema95
    • Aug 2002
    • 977

Originally posted by Raptordude
    Tenkte å kjøpe Gyro, batterier å div fra rotordiscen i går kveld. fikk igjennom bestillingen, motatt bekreftelse på mail og prøvde å betale med paypal.
    Det funka dårlig. Your session has timed out fikk jeg 5 ganger.
    Så lukka jeg vinduet og vips så har jeg ikke mulighet til å betale den mer.
    Skrev en mail til Rotordiscen også i går anngående problemet, men intet svar i retur.

Er det noen som har handlet derfra og evt på hvilken måte fikk dere betalt varene? Regner med at de ikke sender noen varer heller så lenge de ikke har motatt noen penger.
    Rotordisce'n er 100% seriøse. Men det er et lite famliliefirma, så bare vis litt tålmodighet med å vente på svaret.
    Mvh Terje Martinsen
    leder Modellflyseksjonen/NLF
    www.modellfly.info

Comment

• Christen

#3 Unapproved
      Rotordiscen er kjempeseriøse, Bente som driver butikken er veldig serviceminded. Jeg handlet der en del før når jeg fløy Hirobo. En mail og hun sendte et skema tilbake som jeg fyldte ut og vips så kunne jeg handle med Visa. Du får sikkert svar i morra, ellers er det jo bare å ringe dit.

Edit: Husk å ros henne for god servise, kundeforholdet styrkes og du får om mulig enda bedre servise.
      Last edited by Guest; 05-09-06, 20:36.

Comment

• ehaga
        • Feb 2005
        • 1173

Dersom jeg ikke husker feil, så har rotordisc en norsk bankforbindelse. Du kan i allefall spørre Bente dersom du ringer til henne.
        - Erik -

------------------------------------------
        Logo 600SX + 6003D
        Logo 400SE

Futaba 18MZ

Comment

• Mr_Nils
          • Apr 2003
          • 146

Jeg fikk med et word doc i bekreftelsesmailen som inne holdt ordrenr, et beløp og en link for betaling med visa. Fikk også beskjed om at paypal-linken ikke funket.
          Nils

Comment

• sjaa
            • Feb 2006
            • 601

Når hun handler med Norge ønsker hun å sende word-dokument som Mr_Nils sa, dette er fordi hun må legge til korrekt frakt før hun sender paypal-link i word-dok.
            Jeg betalte dobbelt en gang grunnet timeout, fikk umiddelbart beskjed fra Benthe om hva som hadde skjedd og at hun avviste siste betaling.

Har utelukkende supre erfaringer med å handle fra de
            Hun sender raskt, og hvis noe tar tid er det besøket innom postens fortollingssenter i Norge.
            Mvh
            JoE
            Agder Modellflyklubb

Comment

• Raptordude
              • Jan 2006
              • 49

Etter utallige opprigninger uten svar gikk jeg inn på nettsiden å så en gang til. Der står det med liten skrift helt nederst på siden at de holder stengt i uke 36 og 37. Dette har ikke jeg tid å vente på. Tror dere jeg trygt kan bestille fra en annen leverandør og få kansellert ordren. Noen forslag til framgangsmåte. Evt bare skrive en mail å avkrefte bestillingen? Ble litt usikker her når jeg ser noen ble trukket dobbelt på Paypal. Jeg forsøkte hele 5 ganger grunnet time out. Håper ikke jeg blir trukket 5 sifret for noen batterier.

Comment

• sjaa
                • Feb 2006
                • 601

Du kan slappe helt av ang paypal.
                Pengene ble aldri trukket fra konto, hun avviste betalingen fra meg; og det var aldri noe problem.
                Mvh
                JoE
                Agder Modellflyklubb

Comment

• Skycam
                  • Jun 2006
                  • 28

Støtter opp om Rotordisc'en, 100% seriøst. Bare gode erfaringer. Har også vært borti paypal problemet og det er ingen ting å engste seg for. Kjør på... du får en mail med korrekt beløp å betale, enten til Norsk konto eller i euro(noe dyrere). Og ja, jeg tror nok at du får kansellert ordren uten problemer.

John

Comment

• Vegabond
                    • Jun 2006
                    • 1921

Vekker liv i en gammel tråd

Fikk du pakken din Raptordude?

Mvh Robert.
                    ~Futaba 10C~

~T-Rex 500 v-bar~
                    ~T-Rex 700 v-bar~ Home edition

~Min Cnc byggetråd #1~
                    ~Min Cnc byggetråd #2~
                    ~Min Cnc byggetråd #3~

~Trondheim Modellflyklubb~

Comment

• Raptordude
                      • Jan 2006
                      • 49

Originally posted by Vegabond
                      Vekker liv i en gammel tråd

Fikk du pakken din Raptordude?

Mvh Robert.
                      Ble ingen handel med dem. Jeg bestillte hele greiene fra helikraft.com

Comment

Working...