Announcement

Collapse
No announcement yet.

SPØRSMÅL: Walkera dragonfly 35

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • SPØRSMÅL: Walkera dragonfly 35

    Hei jeg har nettopp kjøpt meg en brukt modell av overnevnte.

    Jeg er nybegynner, har flyd mye med simulator og det har gått greit der.
    Har også en glow Kyosho consept 46VR som jeg har hovret litt med tidligere.

    Spørsmål: Hvordan er forskjellen fra simulator,glow modell i forhold til elektromodellen av disse små typene?

    Er det artig å fly dem eller blir man fort lei?
    Har kjøpt lipobatterier 2 stk 11,1V 1600 mph og en børsteløs motor, og egen speedkontroll til modellen. Holder på å fikse hovedrotor akslingen og lager denne til i karbonstang.
    Er utrolig spent på hvordan dette går
    Hilsen
    Lasse
    Last edited by skybird; 06-09-06, 20:42.
    __________________________________________________ _______
    Alt som kan kastes i lufta kan fly uavhengig av hvor lang tid det holder seg i lufta.
    http://www.youtube.com/watch?v=PZiySah3x5Y

  • #2
    Ingen som har erfaring på området?
    __________________________________________________ _______
    Alt som kan kastes i lufta kan fly uavhengig av hvor lang tid det holder seg i lufta.
    http://www.youtube.com/watch?v=PZiySah3x5Y

    Comment


    • #3
      har hat walkera 36# det er det same bere med halereimdrift. morsomt er den. så lenge elektroniken fungerer. bra og stabilt. med børsteløs er det fut i den!

      Comment


      • #4
        Leser her at de orginale motorene ikke får greia til å lette nesten er dette tilfelle?
        Når du sier at det er trøkk i motoren børsteløse, hvor merkbar er forskjellen da?
        Har 2 stk. 11,1V 1600mph lipo batteri, selger anbefalte ikke noe større batteri pga vekt og løftekapasitet.
        Hvor lenge er det lurt å vente med neste takeoff? Tenker da på motoren blir varm.
        __________________________________________________ _______