Announcement

Collapse
No announcement yet.

twister cp 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • twister cp 2

    hei hei,, har et lite problem , har skiftet bladholdere på twisteren min,etter et lite uhell men nå mister det høyde dvs det mister all oppdrift når jeg svinger ,legger rotordisken hoyre eller venstre, og det detter ned, vil tro det er en justerings sak, men jeg er nybegynner ,og vet ikke helt hva jeg skal justere på,,,

  • #2
    Jeg ville koblet fra motoren til hovedrotor og halerotor i første omgang, slik at du kan gi pitch på throttle stikka og samtidig svinge/rolle høyre/venstre. DA har du ihvertfall en mulighet til å se hva som skjer uten at rotoren spinner!
    Anders Bruneberg
    Raufoss

    Comment


    • #3
      Hei... hadde samme plunder med E-sky Cp2 min... Gjør som Holger sier.. koble ut motorene... jeg mener det er en justeringsak på control linkene eller hva de nå heter. (de lange stagene som er koblet til bladholderen) prøv å få bladene til å pitche litt oppvover, men ikke for mye. da blir det for lite negativ pitch hvis du bruker det

      Comment


      • #4
        takker for svar ,, har justert på link armene,, begynner å likne noe nå,, det er veldigt ustabilt enda, men detter ikke ned,, litt justering til nå så er vi vel i gang

        Comment


        • #5
          det er bra... ikke juster for mye da.. ellers blir det for lite turtall

          Comment

          Working...
          X