Unconfigured Ad

Collapse

Ønsker meg eit stuehelikopter til vinteren

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • walkera 36#
    • Apr 2006
    • 429

Her er mit heli Med litt alu
    Attached Files

Comment

• tahustvedt
      • Feb 2004
      • 4601

griffin-models.com selger Wes-Tech Helistar på tilbud til kroner 600. Koster vanligvis 3000. Dette flyr nok fint innendørs.

Comment

• Holger
        • Feb 2006
        • 734

Originally posted by walkera 36#
        Hvor lang lade tid har dere? Min bruker over 1t og 20 min. Er ikkje det lenge?
        Hei

Hva slags batteri har du walkera 36# og hva slags lader bruker du?

Normalt, hvis du lader på 1c, så vil det ta ca en time å lade batteriet. Hvis du bruker en lader som evt fulgte med helien din så lader disse som regel med under 1c, og da vil ladetiden øke.
        F.eks, hvis batteriet ditt er 1000mah og du lader med 1c...altså 1000mah så tar dette en time.
        Lader du med 500mah (0,5c) så tar det ca 2 timer.

mvh
        Anders Bruneberg
        Raufoss

Comment

• walkera 36#
          • Apr 2006
          • 429

E-sky lader og batteri. Lader 800 Mah. Batterie er på 800 Mah.

Comment

• strutings
            • Oct 2006
            • 442

Honey Bee

Noen som vet om Honey Bee egner seg til stueflyving?
            -=-Trondheim Mfk-=-
            * Raptor 50 Titan (SE)
            * T-Rex 450SE
            * E-Sky CP2 (Solgt)
            * Vortex
            * E-Starter
            * Slow Stick
            * Spektrum DX7

No helicopters were harmed in the creation of this post

Comment

• spitmk16
              • Oct 2005
              • 1367

Originally posted by walkera 36#
              Tenker mest på lamaen... Noen formening?
              lamaen er fin til stue
              men litt kjedelig i lengden
              Begynte å fly i 2005 år. Eier av Formosa 2, Outrage G5 og Trex 450 Sport og noen billige innefly. Holder på kun med EL, og det vil jeg fortsette med. Fortsatt mye å lære i denne fantastiske hobbyen.

Comment

• muff
                • Oct 2006
                • 855

slo meg med på denne, bestilte meg en lama 3d fra elifun i dag! håper den funker bra. noen som vet om det er mulig å bruke min JR9xII på denne?
                T-rex 600N pro OS50 hyper, 611, 3x9255, Fromeco ++++JR9XII
                Yak 54 m ASP65
                Depron vrak ;)
                masse annet stæsj som bare står der å tar plass ;)

"Once you are in RC you are in for life. You may go away but it will draw you back"

-- Ronny --

Comment

• LN-WNH
                  • Dec 2003
                  • 426

Originally posted by muff
                  noen som vet om det er mulig å bruke min JR9xII på denne?
                  jeg hadde morrrrrrroooooooo av å prøve en konvertering til Spectrum DX6 på min modell med 4-i-en elektronikk.
                  Det lot seg gjøre.
                  Om det lar seg gjøre på JR9xII vet jeg ikke, og uansett radio er det litt elektronisk finmekking for å få dette til.
                  En viktig greie er at mixeren i 4-i-en elektronikken forventer å finne throttle som kanal 3 og rudder som kanal 4 og det er jo litt spesielt kan man si.
                  Man må også lage to korte servo skjøteledninger, men det er desverre ikke plass til "plasten rundt" hann kontaktene.

Det var to hovedgrunner til min lille lek:
                  1. Gidder ikke vente på ledig kanal i indoorhallen (vi er mange der)
                  2. Lama'n glitchet endel. Med Spectrum skal det (i teorien) være 0 glitch.

Lama'n er fiffig, men noe utfordrende greie er den nok ikke - men litt moro skal man jo ha ..... vi kan'ke værra barre seerriøøøøøøøøse heller......

Comment

• Skycam
                    • Jun 2006
                    • 28

Micron CX eller FP v2

Noen som kjenner til disse? syns CX'en ser fristende ut. noen som har efaring? De er i hvertfall små nok

Micron CX: http://www.precisionheli.com/Merchan...gory_Code=c002

Micron FP v2: http://www.precisionheli.com/Merchan...gory_Code=c002

Comment

• muff
                      • Oct 2006
                      • 855

Originally posted by Per Klepaker
                      jeg hadde morrrrrrroooooooo av å prøve en konvertering til Spectrum DX6 på min modell med 4-i-en elektronikk.
                      Det lot seg gjøre.
                      Om det lar seg gjøre på JR9xII vet jeg ikke, og uansett radio er det litt elektronisk finmekking for å få dette til.
                      En viktig greie er at mixeren i 4-i-en elektronikken forventer å finne throttle som kanal 3 og rudder som kanal 4 og det er jo litt spesielt kan man si.
                      Man må også lage to korte servo skjøteledninger, men det er desverre ikke plass til "plasten rundt" hann kontaktene.

Det var to hovedgrunner til min lille lek:
                      1. Gidder ikke vente på ledig kanal i indoorhallen (vi er mange der)
                      2. Lama'n glitchet endel. Med Spectrum skal det (i teorien) være 0 glitch.

Lama'n er fiffig, men noe utfordrende greie er den nok ikke - men litt moro skal man jo ha ..... vi kan'ke værra barre seerriøøøøøøøøse heller......
                      ja oki, men jeg tester først den radioen som følger med å ser hvordan den funker! er meget spent bare håper den kommer FORT! er så lei regn, så da er det greit å kunne fly litt i stua!
                      T-rex 600N pro OS50 hyper, 611, 3x9255, Fromeco ++++JR9XII
                      Yak 54 m ASP65
                      Depron vrak ;)
                      masse annet stæsj som bare står der å tar plass ;)

"Once you are in RC you are in for life. You may go away but it will draw you back"

-- Ronny --

Comment

Working...