Unconfigured Ad

Collapse

Walkera 60C (bling-bling)

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Anderre
    • Aug 2006
    • 22

Walkera 60C (bling-bling)

Heisann!
    Har en raptor 50v2 som jeg leker med til vanlig, men har lyst på ett elektrohelikopter. Ja, jeg vet at T-rex'en er det beste en får tak i, men har ikke lyst til å bruke for mye penger på heli #2 Derfor Walkera....

Hvordan er muligheten til å bruke min JR 9XII radio på Walkera'en? Hva trengs av oppgraderinger? Er det bånn gass med ny mottager, gyro, servoer osv eller?

Noen som har erfaringer å dele med meg på Walkera 60?

Roger
  • RGJ
    • Jul 2004
    • 922

heisan

jeg kjøpte en slik en ifra Taiwan over ebay!
    kom ut med ca 1500 med to lipo batterier,børste løs motor osv.. 2 sett blader,litt ekstra og komplett ferdig!

har ikke særlig erfaring med heli men tonnevis med flyerfaring!
    har hovret Raptor 50 før og vil si at dette er litt mer ustabilt men tror det er fullt flybart !
    minuset så langt er at jeg var nedi med hale rotoren utpå gårdsplassen og knakk av noe baki halen så blådeler (komplett rotorhode og hale rotormekanikk)er bestilt ca 500,- med frakt og 2 sett med hale blader.
    fikk ikke intrykk av at dette er "ubrukelig " brukte sender som fulgt med 35 og pcm ...har ikke prøvd og sette opp 9 Z'n min på den ennå, men må nok da skaffe en ny motaker og velger da og drøye litt!
    min tanke er og slite ut detta og evt kjøpe en rein trex etterhvert og flytte over servoer og gyro om det lever !
    er realist og tror nok at choppern ikke er salgbar når jeg er ferdig med den!!heheh

men ...det ser veldig bra ut selfølgelig er det litt spinkelt spes dette baki halen derfor valgte jeg og bytte til litt blå alu deler!
    Rune Gjelsnes
    Vikersund
    92624841

Comment

• RGJ
      • Jul 2004
      • 922

dårlig radio

hei
      har fått fløyet det litt , fikk en i klubben til og prøve dette for meg og han syns det ikke stod tilbake for trex (hans og ikke mitt ord) , jeg klarte ihverfall og fly det uten særlig problem .
      Men...... radioen som fulgte med er nok mest egnet som brevpresse eller bokstøtte osv.......vet ikke helt hva som skjedde men tror jeg ble skutt ned av en på 27 Mhz hadde litt glitching men fikk tilbake kontrollen og hadde litt sånn depron med dårlig motaker føelse og tnekte jeg setter opp 9Z når jeg kommer hjem , men kom ikke så langt .
      Så om noen trenger deler så har jeg noe feks alu hale mek. og et nytt rotor hode i blå alu..lekkert...+ selve vraket om noen er int...kommer til og ta ut motor og elektronikk ...tnekte jeg kanskje skulle bruke sender til simulator.
      Rune Gjelsnes
      Vikersund
      92624841

Comment

Working...