Unconfigured Ad

Collapse

Motor, ESC og Batteri til Trex 450SE

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • aikon
    • Feb 2006
    • 14

Motor, ESC og Batteri til Trex 450SE

Lurer på om dette er en bra kombinasjon:

- 450GT motor
    - Quark 33A V2 ESC
    - Aplus 2250mAh 3S1P 16C batterier

Eller burde jeg gå for noe annet?

Hvor får man de beste prisene og servicen for Trex ute i den store vide verden.
    Har blitt tipset om Flying-Hobby.com men har ikke noe erfaring selv med dem, så jeg vet ikke..

Geir
  • Holger
    • Feb 2006
    • 734

Hei Geir

Jeg vil anbefale deg å lese litt i denne tråden her: http://www.modellflynytt.no/showthread.php?t=11739

Her er det mye å lære!
    Anders Bruneberg
    Raufoss

Comment

• northwood
      • Nov 2005
      • 588

Alt etter hvor "hot" setup du vil ha vil jeg anbefale deg å ta en kikk på Medusa som Elefun fører. De har alternativer for 3S eller 4S setups.

Hvis du bestiller fra utlandet bør du ta en kikk på Z-Power 450 "CE". Har handlet fra denne butikken (lokalisert i Australia), og de er veldig greie på sørvis (eller service om du vil).

Steve Neu Motors lager også et godt alternativ. Tror det er 1107/2Y som blir brukt på 3S.

På batterisiden vil jeg (som vanlig) anbefale FlighPower Evo20. 1800 mAh eller 2150 mAh.

Uansett hvilken setup du velger bør du gjøre endel lesing om temaet. RCGroups og Helifreak har en del brukbart lesestoff.

Comment

• Tintin
        • Jan 2005
        • 4631

Fung hos Flying-Hobby er helt ok men kanskje ikke den billigste som er å finne, av og til litt dyr på frakt men til å stole på.

Comment

Working...