Så denne hos elefun nå. kit med alt uten mottaker, gyro og batteri.
Unconfigured Ad
Collapse
noen som har prøvd E-Sky Belt-CP
Collapse
X
-
fant denne http://www.twf-sz.com/english/products.asp?prodid=0162 Plus det er noen lange tråder på rcgroups. Ser veldig intresant ut den der -
Yepp den er vel omtrent t-rex størrelse. ligger video her http://www.buzzflyer.co.uk/RC-Helico...t-CP/p-91-370/Comment
-
-
Uttaler meg her på grunnlag av at eg har sett litt på den under bygging, og et par min i hover.
Mekanikken kan etter det jeg hører ikke helt måle seg med T-rex, men er etter rapportene grei nok.. Personlig hadde jeg nok gått for en T-rex, men dersom man ønsker å ha en nokså rimelig modell til utendørs trening tenker jeg dette kan være et godt alternativ. Jeg tror det er nokså stor forskjell på ytelsen ift en t-rex, selv om Belt bare er en liten tanke mindre. Har selv kun flydd T-rex av de to, så jeg kan ikke uttale meg om egenskapene på Belt CP utover at kameraten min som testet den sa den var litt kilen før expoen ble oppjustert.
(Jeg liker at det er responsivt, så det er et pluss i min bok)
Etter en liten hendelse vi hadde med Belt CP på vår juleindoor sist fredag vil jeg gjerne presisere at dette ikke er et nybegynnerheli for indoor (ute er det sikkert brillefint...). En nokså fersk helipilot ble hos oss litt for ivrig, og heliet skar ut i retning publikum. Et lite risp på et kinn fra den avslåtte delen av en knekt rotorblad var alt; og vi priser oss lykkelig over at det ikke gikk verre.
Både Danmark og England har øvre begrensning på 500g som maks vekt for indoormodeller, og etter denne hendelsen er det meget sannsynlig at dette også blir innført i vårt indoormiljø.
Mvh
Jo EComment
-
her er den ene http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=569550
100 sider og 1486 poster
fant ikke den andre i fartaComment
-
Originally posted by sjaaUttaler meg her på grunnlag av at eg har sett litt på den under Etter en liten hendelse vi hadde med Belt CP på vår juleindoor sist fredag vil jeg gjerne presisere at dette ikke er et nybegynnerheli for indoor (ute er det sikkert brillefint...). En nokså fersk helipilot ble hos oss litt for ivrig, og heliet skar ut i retning publikum. Et lite risp på et kinn fra den avslåtte delen av en knekt rotorblad var alt; og vi priser oss lykkelig over at det ikke gikk verre.. T-rex kunne gjort større skade, men alikevell flys den innendørs.
Jeg ville nok gått for en t-rex selv. Har fått intrykk av at UTROLIG mange flyr denne og er fornøyd med denne. Hvorfor da velge noe som ikke så mange har erfaring med og som man ikke helt hvordan er? Man får jo en slags garanti med t-rexen på at den virker og flyr bra. Legg heller i de kronene som skiller sørr du meg! Planer å kjøpe meg en t-rex se etter jul! Tror jeg får en knall maskin da!
mvh Gard HaugGard Haug
T-rex 600n Pro
DX7, Os Hyper, 9351, 611, jk50 potta, gv1, FromecoComment
-
Originally posted by samen36Og dette har jo ingen ting med at det er en belt cp å gjøre. T-rex kunne gjort større skade, men alikevell flys den innendørs.
Mvh
Jo EComment
-
Originally posted by samen36Jeg ville nok gått for en t-rex selv. Har fått intrykk av at UTROLIG mange flyr denne og er fornøyd med denne. Hvorfor da velge noe som ikke så mange har erfaring med og som man ikke helt hvordan er? Man får jo en slags garanti med t-rexen på at den virker og flyr bra. Legg heller i de kronene som skiller sørr du meg! Planer å kjøpe meg en t-rex se etter jul! Tror jeg får en knall maskin da!
mvh Gard Haugogså koster den jo mindre en en t-rex da.
Comment
-
-
Originally posted by sjaaUttaler meg her på grunnlag av at eg har sett litt på den under bygging, og et par min i hover.
Mekanikken kan etter det jeg hører ikke helt måle seg med T-rex, men er etter rapportene grei nok.. Personlig hadde jeg nok gått for en T-rex, men dersom man ønsker å ha en nokså rimelig modell til utendørs trening tenker jeg dette kan være et godt alternativ. Jeg tror det er nokså stor forskjell på ytelsen ift en t-rex, selv om Belt bare er en liten tanke mindre. Har selv kun flydd T-rex av de to, så jeg kan ikke uttale meg om egenskapene på Belt CP utover at kameraten min som testet den sa den var litt kilen før expoen ble oppjustert.
(Jeg liker at det er responsivt, så det er et pluss i min bok)
Etter en liten hendelse vi hadde med Belt CP på vår juleindoor sist fredag vil jeg gjerne presisere at dette ikke er et nybegynnerheli for indoor (ute er det sikkert brillefint...). En nokså fersk helipilot ble hos oss litt for ivrig, og heliet skar ut i retning publikum. Et lite risp på et kinn fra den avslåtte delen av en knekt rotorblad var alt; og vi priser oss lykkelig over at det ikke gikk verre.
Både Danmark og England har øvre begrensning på 500g som maks vekt for indoormodeller, og etter denne hendelsen er det meget sannsynlig at dette også blir innført i vårt indoormiljø.
Mvh
Jo EComment
-
hehe, var vel litt store ord det der..
Så ikke så veldig nøye etter; men såvidt jeg husker er det litt montering for å bruke et litt mer beskrivende ord.
Uansett, når jeg handler heli så går jeg over alle skruer og sjekker alle linker osv for å være sikker på at det jeg tar opp i luften er i den stand jeg vil ha det. Loctite på alle skruer som er metall mot metall, sjekke at alle linker går fritt og ellers at alle deler er går fritt/sitter fast osv.Comment
-
Korleis er kreftene i den da? Hake akurat bruk for ein t-rex no... Da eg tenkte at e-skyen var biligere og ganske bilige delerHar tenkt til å fly bak i hagen men eg syns eit lama og eit FP heli blir for kjedelig... Har flyd med pich før og det var utrolig mora men eg fekk masse trøbel med den...
Comment
-
hvordan kreftene er vet jeg ikke noe om desverre.
Du burde sjekke hvordan deleprisene er på Belt vs. T-rex, det er på mange måter det som avgjør hvor billig/dyrt det er
Har du råd (og deleprisene er i samme leie) ville jeg handlet T-rex, uten tvil. Det blir fort dyrere hvis man skal ha et ekstra heli før man havner på det man egentlig vil ha. Men hvis det er pengene det står på, og du ønsker en rimelig modell er sikkert Belt hel OK.
Jeg må igjen presisere at jeg kun kjenner T-rex, og dermed uttaler meg på meget tynt grunnlag...
JoEComment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment