Unconfigured Ad

Collapse

Align Size90 T-Rex with 680mm Main Blade

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Kingfisher
    • Feb 2006
    • 833

Align Size90 T-Rex with 680mm Main Blade

Det er et dårlig bilde, men jeg undres på hvilke lipo-pakker som er tiltenkt brukt på denne, og kostnaden!!??

På bildene vises også nye hale til 600. Hva er fordeler/ulemper med å gå bort fra reimdrift?

S
    Attached Files
  • northwood
    • Nov 2005
    • 588

Det har vært veldig mange spekulasjoner rundt denne 90-size T-Rex'en, som sies å bli kalt T-Rex 700. Ingenting har blitt bekreftet fra Align sin side så vidt jeg vet.

Delene til torque tube-driften som du har postet er deler som er under utvikling til 600'en. Men det kan vel hende de legger opp til torque tube på 700'n også..

Kanskje Align prøver på å lage 6S til en .90 også?

Comment

• Holger
      • Feb 2006
      • 734

Den nevnte "t-rex 700" er visstnok en 90 Leso!?

Ellers så fant jeg disse godbitene fra TT http://www.acehobby.com/ace/raptor_El.htm
      Anders Bruneberg
      Raufoss

Comment

• northwood
        • Nov 2005
        • 588

Originally posted by Holger
        Den nevnte "t-rex 700" er visstnok en 90 Leso!?
        Kanskje det er fordi jeg er nordlending, men denne setningen klarte jeg ikke å oversette?

Comment

• Psyko-lefse
          • Feb 2004
          • 1438

Gleder meg mer til Aligns Trex 500, tror den blir en stor suksess. For meg er Trex 600 ett litt for stort økonomisk hopp fra en 450, men en 500 skal nok kontoen takle
          Morten Smøraas

Comment

• northwood
            • Nov 2005
            • 588

Når/hvis 700'en kommer skal jeg være tidlig ute med den også, har kontakter åpne både i USA og Taiwan, så får vi se om jeg kanskje er like heldig med en ny modell som jeg var med 600'en.

Tror også en 500 vil bli populær pga. pris, ikke bare fra Align's side men også med tanke på drivverk. Det gjelder bare at Align får ut finger'n...

Har vurdert å prøve og stretche en 600 til å ta 680-690 blader. Med en Actro 32-2 eller 32-3 som kraftverk, må prøve og få tak i lengre belte og bom.

Comment

• Holger
              • Feb 2006
              • 734

Originally posted by northwood
              Kanskje det er fordi jeg er nordlending, men denne setningen klarte jeg ikke å oversette?
              Vel, kan da prøve en gang til jeg....var kanskje en smule dårlig formulert.
              Den såkalte "T-rex 90 size" det snakkes om i første innlegget, og bildet som ligger ved, er visstnok en 90 Leso.....har ikke hørt om det før, men det finnes en tråd på Runryder om nettopp dette i denne tråden. Der lå det en ganske så bastant påstand om at bildet viser en 90 Leso
              Anders Bruneberg
              Raufoss

Comment

• northwood
                • Nov 2005
                • 588

Originally posted by Holger
                Vel, kan da prøve en gang til jeg....var kanskje en smule dårlig formulert.
                Den såkalte "T-rex 90 size" det snakkes om i første innlegget, og bildet som ligger ved, er visstnok en 90 Leso.....har ikke hørt om det før, men det finnes en tråd på Runryder om nettopp dette i denne tråden. Der lå det en ganske så bastant påstand om at bildet viser en 90 Leso

Det var oppklarende! Skjønte ikke sammenhengen, men når jeg leser det nå så skjønner jeg jo godt hva som står der!

Comment

Working...