Announcement

Collapse
No announcement yet.

hjelp....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • hjelp....

    hei har satt sammen en "trex" kloning som virker ok .
    har fått et problem med motor og reg .... for og se om alt gikk rett vei osv starta jeg uten blader , plugga sammen det hele og ga gass , motoren startet jeg kan gi mer gass men når jeg så stopper den må jeg slå av og på(batteriet) for og få den igang igjen , byttet til en annen motor men samme skjedde der .
    Motoren er den samme som sitter i Walkera 60 reg også , virket bra der men dette har vært en tur i bakken .
    sitter og fundere på om jeg skulle loddet om og prøvd en annen reg har en med gov. på 30 A .
    den første motoren lugget litt på høyt turtall også og det ble veldig varmt .
    Rune Gjelsnes
    Vikersund
    92624841

  • #2
    Hei.. Er det E-Sky-regulator?
    Isåfall har jeg samme problemet..

    På mitt heli så satt hoveddrevet, motor og haledrevet for trangt slik at denne overføringen gikk tregt og dermed belastet motoren veldig..
    Det ser ut som om dette fører til strømrusing i regulatoren på en eller annen måte slik at 0-punktet ikke er 0 lenger men nesten 20%.. Motoren går like fort helt til stikka passerer 20 prosent...

    Skikkelig ekkel følelse..

    Comment


    • #3
      ny esc

      satte i dan andre esc'n og annen motor det hjalp .
      i morra skal vi se om alt det andre funker prøvde litt på stue gulvet men bare 2 cm over...virker litt treg men vet ikke om radion er satt opp riktig.
      Rune Gjelsnes
      Vikersund
      92624841

      Comment

      Working...
      X