Announcement

Collapse
No announcement yet.

Walkera 52 Mini 3D?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Walkera 52 Mini 3D?

    Hei.

    Noen som kjenner til denne vesle modellen med collective pitch og kan gi litt tilbakemelding (Walkera 52 Mini 3D)?
    Moss Hobby har denne modellen.

    Har en Twister Bell 47, men en CP versjon av et lite helikopter hadde vært moro. Må helst være denne størrelsen fordi jeg har ganske begrenset plass å fly inne på.

    Arnfin
    ........................................
    Fly:
    Cessna 177 Cardinal on floats (Magnum 91 4 takt)
    Seamaster (Irvine 53 2-takt)
    Wingo (Phasor 15-3)
    Soarus Sports El.glider (600 børste)
    E-Starter (Axi 2212-24)
    ThreeDee - Scorpio (Himax C2812-1200)
    C-17E Biplane (Himax C2812-1200)
    Formosa (Himax C2812-1200)
    Tiger Moth 400 (Axi 2212-20)
    Cessna Skywagon 185 elektromodell
    Heli:
    Twister Bell 47
    Raptor 50 V2 (TT 50 Pro)
    Radio:
    Graupner/Jr MX-12
    Spektrum DX7

    mail: arntum@broadpark.no

  • #2
    jepp! kjøpte en sånn hos kjell`hobby i strømstad i sommer for jeg synes den var så "søt".
    men det flaksa hit og dit og tilbake igjen. Jeg er ikke noe dreven helipilot, men har holdt på noen år, og denne modellen er nå demontert og for det meste kastet. Skal bruke servoene til noe annet tenkte jeg.jeg har kjøpt mye opp gjennom åra, noe er flott, noe er "kom si kom sa" ,og noe er dr..............
    Jeg klarte`n ikke hvertfall. 2000,- rett i potta!

    Comment


    • #3
      Har selv en slik. Etter åtte sett med rotorblader, bytte av rotoraksler og justeringer hit og dit, så flyr den ganske greit. Har fløyet helikopter i 15 år og tror ikke jeg har vært borti et verre microhelikopter, når det gjelder flyegenskaper. Har et splitter nytt i eske, uåpnet, dersom du har lyst til å prøve. Send et PM for pris, så blir vi nok enige.

      Comment

      Working...
      X