Announcement

Collapse
No announcement yet.

E-sky lama V3 vs. Twister Medevac Bell

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • E-sky lama V3 vs. Twister Medevac Bell

    Hei,

    Jeg her helt ny og har søkt men finner ikke svar på spørsmålet mitt.

    Jeg har tenkt å kjøpe meg et lite helikopter som jeg skal fly innendørs, jeg har aldri flydd før. Ser at E-sky Lama V3 koster 1250,- hos NAK shop mens Twister Medevac Bell koster 1590,- de fleste stedene.

    Etter å ha lest endel ser det ut til at disse to helikopterene er ganske like. Er det noen forskjeller og er Twister verdt så mye mer enn E-sky?

    Hvem ville dere anbefalt av disse to modellene? Jeg bor i Oslo så tilgang til deler er ikke noe problem på noen av modellene.

    På forhånd takk

    Mvh.
    Jarle

  • #2
    Jeg hadde lama`n selv og var veldig fornøyd med denne! enkel å grei å fly. men den ble litt for kjedelig for meg så jeg solgte den til broren min, men kan trykt annbefale denne om du er helt fersk innen rc heli! lykke til

    Vil tro du blir forøyd uansett hvem av disse du velger! begge er nok enkel å fly å deler er rimelig!
    T-rex 600N pro OS50 hyper, 611, 3x9255, Fromeco ++++JR9XII
    Yak 54 m ASP65
    Depron vrak ;)
    masse annet stæsj som bare står der å tar plass ;)

    "Once you are in RC you are in for life. You may go away but it will draw you back"

    -- Ronny --

    Comment


    • #3
      Hei Jarle!

      Ultramicro.no har inne Twister Medevac Bell NAVY (blå) koster 1295,-
      De har oppe i morgen mellom 12-17 ser jeg
      Så kjøper du magneter på Clas Ohlson og flyr rund i stua og plukker opp binders på strategiske plasser (inne i bokhylla).

      Mvh
      Frode
      Acro
      Rolls-Royce Merlin - Pure AirGasm

      Comment


      • #4
        Originally posted by Acro
        Hei Jarle!

        Ultramicro.no har inne Twister Medevac Bell NAVY (blå) koster 1295,-
        De har oppe i morgen mellom 12-17 ser jeg
        Så kjøper du magneter på Clas Ohlson og flyr rund i stua og plukker opp binders på strategiske plasser (inne i bokhylla).

        Mvh
        Frode
        Takk skal du ha, skulle ønske jeg bodde i Tønsberg og ikke Oslo Med postoppkrav og porto så koster den nesten like mye som på Mikronor.no her i Oslo.

        Tipset om magneter og binders var bra, det skal jeg prøve men det blir nok en liten stund til jeg prøver å fly inn i bokhylla

        Jarle

        Comment


        • #5
          Originally posted by jaha
          Takk skal du ha, skulle ønske jeg bodde i Tønsberg og ikke Oslo Med postoppkrav og porto så koster den nesten like mye som på Mikronor.no her i Oslo.

          Tipset om magneter og binders var bra, det skal jeg prøve men det blir nok en liten stund til jeg prøver å fly inn i bokhylla

          Jarle
          Bare et lite tips. Kjøp et sted hvor man har tilgang på deler. Som nybegynner kommer man til å trenge en del deler. Mitt første heli var billig i innkjøp, men det ble vannvittig dyrt totalt sett.
          - Erik -

          ------------------------------------------
          Logo 600SX + 6003D
          Logo 400SE

          Futaba 18MZ

          Comment


          • #6
            Originally posted by ehaga
            Bare et lite tips. Kjøp et sted hvor man har tilgang på deler. Som nybegynner kommer man til å trenge en del deler. Mitt første heli var billig i innkjøp, men det ble vannvittig dyrt totalt sett.
            Hei

            Har selv kjøpt en walkera 2 rotors sak på Mikronor, og han fører fult delelager til både twister og walkera.

            Forøvrig en livsfarlig (for lommeboka) plassering av den nye butikken til Mikronor. Han la like godt butikken vegg i vegg med der jeg jobber...
            Geir Bjelkarøy

            http://www.phoenix-rc.org

            "Når små menn kaster lange skygger, blir det snart mørkt"

            Comment


            • #7
              Twisteren hos UM har med et komplett sett med reserve rotorblader, og lader med 220V adapter og balansert lading av LiPoen. Og alkaliske batterier til senderen.
              Den forrige versjonen av Twisterne hadde ikke dette i eska.
              Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

              Comment


              • #8
                Originally posted by joo
                Twisteren hos UM har med et komplett sett med reserve rotorblader, og lader med 220V adapter og balansert lading av LiPoen. Og alkaliske batterier til senderen.
                Den forrige versjonen av Twisterne hadde ikke dette i eska.
                Er det noen spesielt med denne fra UM eller følger det med det samme hvis jeg kjøper en på Mikronor.no?

                Jarle

                Comment


                • #9
                  Kjøper du denne versjonen uansett hos hvem får du "alt". Det er den gamle versjonen som ikke hadde dette.
                  Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by ehaga
                    Bare et lite tips. Kjøp et sted hvor man har tilgang på deler. Som nybegynner kommer man til å trenge en del deler. Mitt første heli var billig i innkjøp, men det ble vannvittig dyrt totalt sett.
                    Hehe, kjenner meg så altfor godt igjen i denne beskrivelsen...
                    Dette er et meget godt råd

                    Lykke til med inngangen til en spennende hobby..

                    Godt nytt......
                    Mvh
                    JoE
                    Agder Modellflyklubb

                    Comment


                    • #11

                      Hvilke av disse delene passer på en JP Twister Bell 47?
                      Kan man bruke 4 in 1 enheten på en JP modell. For denne var utrolig mye billigere her, enn det du får andre steder. Kun 377 kr.. Altså under halvparten av det du må betale på feks nortrading....

                      Comment

                      Working...
                      X