Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
NEI - jeg har ikke troen på slike heli. Har aldri handlet hos denne forhandleren, men jeg vet at han selger veldig mye forskjellig. Han satser vel ikke spesielt mye på RC-heli. Med andre ord har han vel lite å bidra med dersom du skulle få noen problemer.
- Erik -
------------------------------------------
Logo 600SX + 6003D
Logo 400SE
Jeg likte godt beskrivelsen av E-sky CP2 på Arngren:
"Det er regnet som Rolls Roycen innen Helikopter verden"
Nå har jeg tilfeldigvis en slik flue selv. Grei å fly, er ikke det, men hvis dette er rolls'n innen heli så skal jeg ivertfall aldri ha Rolls
Den flyr fint så lenge det er musestille ute. Med en gang det kommer en fjert av en vind begynner det å leve sitt eget liv.
Egner seg best til innendørs flyving.
Edit: Å skulle du fortsatt ha lyst på CP2 så ville jeg kjøpt det på Elefun.no der det koster noen hundrelapper mindre
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment