Unconfigured Ad

Collapse

TZ50 swashplate

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kolaf
    • May 2006
    • 103

TZ50 swashplate

Hei, jeg jobber med å få bort all slark i rotorhodet på TZ'n min og i den forbindelsen lurer jeg på hva man skal forvente av swashplaten.

Skal de to delene (den som er koblet til servoene og den som er koblet til rotorhodet) sitte som limt sammen (bortsett fra rotasjonen ) i bevegelsesretningene eller er det normalt med ørlite grann bevegelse. Mao. hvor mye skal det være mulig å bevege de to delene i forhoild til hverandre, om i det hele tatt?
  • dj_maz
    • Aug 2006
    • 295

de delene skal sitte som støpt sammen. kjedelig om den deler seg i luften.
    du kan prøve og dele swashplaten i frahverandre og montere den sammen med hard locktite (grønn) kansje dette hjelper. det skal ikke være mulig og bevege disse delene uavhengig av hverandre, de skal gå i lik bane med andre ord
    Magne 20 År
    www.airfreaks.no

JR PCM 9XII Synth

Raptor 50 V2
    Trex 450XL
    Walkera 22E *solgt*

Comment

• kolaf
      • May 2006
      • 103

Skjønner. Nå er det ikke mye slark det er snakk om her, mer at jeg tror jeg greier å rikke litt på de to delene i forhold til hverandre. Får kanskje prøve å bytte ut de planlagte delene og se om det fortsatt er problemer først.

Comment

• tyor
        • Mar 2005
        • 9757

Har også litt slark i swashen på min TZ men har ikke merket til noen problemer med det enda. Men skal love jeg har den under oppsikt for å se om det blir mere
        Tom Nohr
        Tennisveien 9
        2450 Rena

Frsky taranis 9+
        Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
        Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
        + diverse små ting

Comment

Working...