Unconfigured Ad

Collapse

T-Rex 450se Reima røyk

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • amundrg
    • Jun 2006
    • 355

T-Rex 450se Reima røyk

Hvar ute å fløy i dag å på det 3 batterie røyk halereima når det tok av fra bakken.
    Er dette et kjent problem på T-Rex 450 se det sjede på den 17 flyturen med helikoptere.
    Den reima drar jeg lett av med finga kansje dårlig kvalitet.
    Bestilte ny reim oss Elefun så da er det bare å håpe på at dem reker å få den over Gangen å inn på postkontore så kan det handde jeg får den i postkassa i mora.
    Amund Gårdhammer
    www.ringerikemfk.com
  • Psyko-lefse
    • Feb 2004
    • 1438

Er ikke vanlig at den ryker ved kun 17 turer nei, har flydd med samme reimen i hele fjor, og byttet nylig kun fordi jeg ville ha kortere halebom. Sjekk at ingenting skjærer i reimen, at den ikke er for stramt på (bør kunne knipes sammen uten for mye kraft), og kanskje smøre den litt av og til med silikon eller teflonspray
    Morten Smøraas

Comment

• dj_maz
      • Aug 2006
      • 295

jeg har heller aldri opplevd at den har ryket. det kan hende du har strammet den for mye. har flydd med min nesten daglig i 4 mnd uten problemer. ingen antydning til slitasje. smør alle lagre med symaskin olje eller maskinolje, slik at alt går lettere og prøv og ha reima så slakk som mulig
      Magne 20 År
      www.airfreaks.no

JR PCM 9XII Synth

Raptor 50 V2
      Trex 450XL
      Walkera 22E *solgt*

Comment

• strutings
        • Oct 2006
        • 442

Halereima på min røyk etter ca 30 turer, men jeg hadde kjørt med reima alt for stram. Kjøpte ei ny reim fra H.T som jeg nå har så slakk at den akkurat ikke hopper over på drevet.

Har ikke noe kjennskap til kvaliteten på H.T sin halereim VS Align, men det er det kanskje noen andre som har?
        -=-Trondheim Mfk-=-
        * Raptor 50 Titan (SE)
        * T-Rex 450SE
        * E-Sky CP2 (Solgt)
        * Vortex
        * E-Starter
        * Slow Stick
        * Spektrum DX7

No helicopters were harmed in the creation of this post

Comment

Working...