hva bør throttel hold stå på i senderen?og har noen noen pitch kurver og throttel kurver som kan brukes i idel up 1 som kan brukes til både inverted og vanlig flyving,har en pcm 9x2 sender,kan noen hjelpe meg med dette,skal installere en rev max snart,takker for svarhar tenkt å ove på rotasjoner og lignende+ trenger litt hjelp til å sette opp pitch og throttelkurver,trenger kanskje ikke tenke så mye på throttelkurver når jeg monterer rev maxen?
Unconfigured Ad
Collapse
throttel hold+pitch+throttelkurver,hva skal jeg bruke
Collapse
X
-
throttel hold+pitch+throttelkurver,hva skal jeg bruke
TREX 700N FBL beast X,reactor x,
TREX 700N FBL beast X ,reactor x
TREX 600N FBL 3G align.
jr11x:--))
http://sokndal-modellfly.com/Tags: None -
hva bør throttel hold stå på i senderen?og har noen noen pitch kurver og throttel kurver som kan brukes i idel up 1 som kan brukes til både inverted og vanlig flyving,har en pcm 9x2 sender,kan noen hjelpe meg med dette,skal installere en rev max snart,takker for svarhar tenkt å ove på rotasjoner og lignende+ trenger litt hjelp til å sette opp pitch og throttelkurver,trenger kanskje ikke tenke så mye på throttelkurver når jeg monterer rev maxen
1) Throttle hold skal stilles inn der motoren går på trygg tomgang. Denne funksjonen benyttes når man skal autorotere.
2) Det er en fordel å lære seg sammenhengen mellom pitch og throttle før du setter inn governor. Tips: Mye pitch= mye gass, lite pitch= mindre gass.Last edited by Tom Erik; 01-03-07, 20:08. -
Sjekk denne siden:
Her finner du det meste du trenger å vite om helikopter. Mye nyttig informasjon å hente fra den siden.Geir G
-----------------------------
T-Rex 600N Pro VBar
Raptor 50 Titan
T-Rex 450SE
Spektrum DX7
-----------------------------Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment