Unconfigured Ad

Collapse

throttel hold+pitch+throttelkurver,hva skal jeg bruke

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kjella
    • Feb 2007
    • 1030

throttel hold+pitch+throttelkurver,hva skal jeg bruke

hva bør throttel hold stå på i senderen?og har noen noen pitch kurver og throttel kurver som kan brukes i idel up 1 som kan brukes til både inverted og vanlig flyving,har en pcm 9x2 sender,kan noen hjelpe meg med dette,skal installere en rev max snart,takker for svarhar tenkt å ove på rotasjoner og lignende+ trenger litt hjelp til å sette opp pitch og throttelkurver,trenger kanskje ikke tenke så mye på throttelkurver når jeg monterer rev maxen?
    TREX 700N FBL beast X,reactor x,
    TREX 700N FBL beast X ,reactor x
    TREX 600N FBL 3G align.
    jr11x:--))

http://sokndal-modellfly.com/
  • Tom Erik
    • Feb 2004
    • 1601

hva bør throttel hold stå på i senderen?og har noen noen pitch kurver og throttel kurver som kan brukes i idel up 1 som kan brukes til både inverted og vanlig flyving,har en pcm 9x2 sender,kan noen hjelpe meg med dette,skal installere en rev max snart,takker for svarhar tenkt å ove på rotasjoner og lignende+ trenger litt hjelp til å sette opp pitch og throttelkurver,trenger kanskje ikke tenke så mye på throttelkurver når jeg monterer rev maxen
    Det var jammen meg masse spørsmål presset inn i en lang setning...

1) Throttle hold skal stilles inn der motoren går på trygg tomgang. Denne funksjonen benyttes når man skal autorotere.
    2) Det er en fordel å lære seg sammenhengen mellom pitch og throttle før du setter inn governor. Tips: Mye pitch= mye gass, lite pitch= mindre gass.
    Last edited by Tom Erik; 01-03-07, 20:08.
    Tom Erik Smedal
    www.artistic3D.net
    www.photopia.no

Comment

• geirgr
      • Jan 2007
      • 417

Sjekk denne siden:

Her finner du det meste du trenger å vite om helikopter. Mye nyttig informasjon å hente fra den siden.
      Geir G
      -----------------------------
      T-Rex 600N Pro VBar
      Raptor 50 Titan
      T-Rex 450SE
      Spektrum DX7
      -----------------------------

Comment

Working...