Unconfigured Ad

Collapse

hvordan holde senderen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Whz
    • Nov 2005
    • 190

Originally posted by esmel
    Jeg driver å vurderer sterkt om jeg skal gå over til å kun benytte tomlene da jeg føler ting kan skje litt raskere samt at jeg når hele stikkeområdet lettere om jeg kun bruker tommelen.
    Du har et poeng her. Jeg bruker også klypa og ikke Playstation-tomlene, og ser på manglende "arbeidsområde", evt. at hastigheten som kreves for å nå hele området er en potensiell begrensning.

Mine korte erfaringer med de ulike måtene:

Klype:
    + Nøyaktighet
    - Hastighet

Tommel:
    + Hastighet
    + Playstation-kompatibel
    - Nøyaktighet
    - Må ha hard hud for å ikke få røde tommeltotter

Ser ikke at jeg noensinne kommer til det punktet at hastighet blir et begrensende ledd, men teoretisk sett tenkte jeg at den enkleste måten å kompensere for dette på, er å lage/kjøpe ringer ala typiske cyclic rings, men med mindre indre diameter slik at det fungerer som en mekanisk sperre mot å komme så langt ut til sidene. Da burde man kunne oppnå både å beholde sensitiviteten uten å gå bort fra tommel/pekefinger-grep, og likevel ha en god hastighet pga. man ikke trenger å rote så langt ut i hjørnene for å få fullt utslag.

Just my thoughts.. Bruk gjerne lillefingrene som stikkefingre, bare det fungerer bra for akkurat deg
    -//\_____________
    // Steinar Forshaug
    / 2 x T-Rex 700 . T-Tex 500ESP . Futaba 12FG
    www.mikronor.no
    Phoenix RC Club . AKMHK . OHK

Comment

• Ullteppet
      • Apr 2006
      • 391

Bruker Knytnever, Funker fint for meg!
      T-rex ccpm (den gule) (solgt)
      Raptor 50 se ccpm Favoritten, selger den aldrig