Unconfigured Ad

Collapse

kulelinker?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Te-raptor
    • Jul 2004
    • 693

kulelinker?

Har en Vario Acrobat som jeg nylig har begynt å fly litt. Har vel flydd sånn ca 3 liter bensin nå, og alt fungerer fint.
    -MEN, kom til å tenke på kulelinkene. De skal visst sitte med teksten ut. Dette må jo bety at hullet er litt trangere på den ene siden enn på den andre. Jeg synes det virker som de sitter fint uansett hvilken vei jeg dytter de på. Kan ikke si at jeg ser frem til å rejustere hele oppsettet nå som det funker så fint...
    Noen som vet hvor viktig dette er?
    Terje
  • Mossingen
    • Mar 2007
    • 42

Tror du kan fly med god samvittighet. Aldri hørt om et uhell pga dette. Linkene går seg jo alltid til etterhvert uansett.
    <<Don't you know who I think I am>>

Hans-O.Bentzen

Comment

• northwood
      • Nov 2005
      • 588

Dersom du har montert linker feil vei ville jeg gjort om på dette med en gang.

Hullet er minst på siden med tekst (altså som vender ut fra selve kula). Dersom du setter linkene med teksten innover er det fare for at linken popper innenfor kula og låser seg der - noe jeg tror du helst vil unngå.

Måtte du bruke mer makt for å få linkene på med teksten innover?

Comment

• retlaw
        • Jan 2007
        • 896

Originally posted by northwood
        Dersom du har montert linker feil vei ville jeg gjort om på dette med en gang.

Hullet er minst på siden med tekst (altså som vender ut fra selve kula). Dersom du setter linkene med teksten innover er det fare for at linken popper innenfor kula og låser seg der - noe jeg tror du helst vil unngå.

Måtte du bruke mer makt for å få linkene på med teksten innover?
        Hadde fikset det. Aldri hørt om noe slike uhell, men kule linken skal helst gå som glatt som mulig. Jeg resizer mine for få mindre friksjon. Du bruker eksta med batteri pluss at utslagene dine blir mer upresisse.
        Bedre å spørre en gang for mye enn en styrt for mye

walter@retlaw.no

Comment

Working...