Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Unconfigured Ad
Collapse
noen fra østfold som kan hjelpe meg med Drevsett til futaba S9256 idag?
Ja 9254 er jo den perfekte servoen for halen, og en standardservo er jo mer enn god nok for throttle.
Arve
Arve Sunnset
Trondheim Mfk
-------------------------
Scale Warbirds of Norway www.scalewarbird.org
-------------------------
Flyr alt med vinger å rotorblad på.!!!
Tja, mulig det går bedre med governor, jeg har aldri flydd med governor så det skal jeg ikke si for sikkert. Men synes det høres rart ut at det skulle gjøre det.
Det går ihvertfall ikke uten governor og med standard servo.
hvis du bruker 9256 servo så antar jeg at du bruker futaba 611 gyro
Bruker du GY611 så kan du kun bruke 9256 servo til den.
Originally posted by LN-TAL
En standardservo er IKKE god nok til throttle for avansert flyging. Motoren vil gå for varm, og du vil då dårlig perfomance.
Spiller ganske stor rolle hvis du bruker GV-1 til futaba. Governorer henger generelt etter og er avhengig av rask servo for å henge med.
Bruker man en limiter så spiller det mindre rolle da man flyr med 100% kurver i 3d. selvfølgelig hjelper det med rask servo med en limiter også men forskjellen er ikke så stor.
At motoren går varm tror jeg heller har noe med innstillingen på nåla å gjøre framfor hastigheten på servoen.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment