Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Noen som har noe å anbefale? som ikke river shorta av meg.. skulle hatt en ny radio, JR9XII tenkte jeg på .. det står at det er en heli radio.. KUN heli?
Har selv HS 6965HB på elevator og roll. Servoene er raske og koster ikke skjorte, også har de carbonite drev noe som gjør at de ikke går i stykker slik som metall drev gjør i helikopter
Det du kan gjøre er jo feks og kjøpe HS-6965HB. Rotorsport selge rogså kun radio med batteri og lader. Så slipper du disse enkle standard servoene. Da har du. Du kan sikkert bytte ut de fire servoene som følger med med 6965 mot et lite mellomlegg om du vil det
Jeg vill solgt min Hitec radio, med det utstyret du ikke trenger. Kjøpt meg en 9xII med de servoene du trenger. Men dette har jeg jo også gjort, (ble veldig mange flere servoer og:P).
ja.. Kjøpte jo med den HS 645 MG servoen til pitch`n når jeg kjøpte heliet.. så det er vel strengt tatt ikke nødvendig å sette den på gassen.. for så og kjøpe en digital servo på pitch`n. er vell kanskje smør på flesk?
Gjør det slik du ønsker. Du trenger rask sero på halen, og gjerne på elevator og roll. 645 er sterk og fin til pitch!
Greit og gjøre det billig i starten og bruke litt av det du har! Etter en stund ender du no opp med bling faktor over alt som de fleste. Bling faktor er en farlig ting!!!!hehe
Gjør det slik du ønsker. Du trenger rask sero på halen, og gjerne på elevator og roll. 645 er sterk og fin til pitch!
Greit og gjøre det billig i starten og bruke litt av det du har! Etter en stund ender du no opp med bling faktor over alt som de fleste. Bling faktor er en farlig ting!!!!hehe
Ok.. da blir det vel to stk digital servoer og ett nytt batteri til mottaker + Radio.. huff.. dyrt.. må vell se an ting framover..
må ikke gjøre noe med mottaker hvis jeg setter på digital servo? det er bare det at de trekker mere strøm?.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment