Unconfigured Ad

Collapse

Problemer med gyroaktivering på T-Rex

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • retlaw
    • Jan 2007
    • 896

Problemer med gyroaktivering på T-Rex

Var ute med trexen for å justere på haleservoen langs bommen. En pirkete jobb med mye fram og tilbake. Og da alt endelig var riktig på plass, så finner man ut at ting har flyttet på seg etter at man påførte loctite på den siste skruen. Grrrrrrrrr. Men enda mer frustrerendes er det når jeg kobler sammen deans kontaktene, og systemet er under oppstartfasen. Servoene rører litt på seg slik at hele helien rister litt og gyroen indikerer feil med blinkende rød diode. Etter å ha forsøkt 20 ganger til lyser det endelig konstant rødt. Hovrer i 30 sek., en liten justering også er det på igjen med 20 nye koblings forsøk.. Noen som har noen forslag til en løsning her??
    Bedre å spørre en gang for mye enn en styrt for mye

walter@retlaw.no
  • amundrg
    • Jun 2006
    • 355

Du har ikke samme problemet jeg hadde her om dagen, det var dårlig kontakt i deans kontakten når den satt helt inne. Jeg hadde fått tak i noen uoriginale røde deans
    Amund Gårdhammer
    www.ringerikemfk.com

Comment

• Lorents
      • Mar 2006
      • 348

Det jeg gjør når jeg kobler sammen kontaktene (bruker 4mm bullets) er å legge kontakten forsiktig inntil hverandre å vente til gyroen har fått initiert, og så dytter jeg pluggen helt inn med tilhørende risting på helikopteret
      Hvor er lipoen din a?

www.airheads.no
      www.bmk-rc.com/

Comment

Working...