har 12v utak i bilen ,noen som hvet hvor jeg for kjøpt ladekabel som passer til bilen slik at jeg for ladet motakkerbateriet og senderen min?takker for hjelpen!!!
Unconfigured Ad
Collapse
ladekabel til bilen
Collapse
X
-
ladekabel til bilen
TREX 700N FBL beast X,reactor x,
TREX 700N FBL beast X ,reactor x
TREX 600N FBL 3G align.
jr11x:--))
http://sokndal-modellfly.com/Tags: None -
Vet ikke om noe sånnt er på markedet, men vet om flere som bruker dette uttaket til en 12V hurtiglader.
Om du har en slik en (Anbefaler å skaffe en om du ikke har det) Så skulle det vel bare være å kjøpe en sigarett-tenner stikkontakt og plugge i ?Ønsker dere en god dag på feltet !
Birger Mork
Mine besittelser :
Flygreier (Massevis)
Heligreier (En Mini Titan)
Bilgreier (Et par stk.) -
Lader
Denne laderen funker veldig fint til å koble i bilens 12V uttak... Den er fin til mottakerbatterier og senderbatteri.. du velger bare antall celler, og Ahm..
Gå inn på www.biltema.no og søk på "Batterilader NiMh/NiCd" eller art.nr:38-242Thomas Molnes
Ålesund og Omegn ModellflyklubbComment
-
Det du trenger er vel en hurtiglader de fleste bilene har jo 12 volts uttak, enten tar du strømmen fra batteriet i bilen eller fra sigarettenner uttaket. Ulempen med sigarettenner uttaket er att i mange tilfeller er den død når du har slått av tenninga. Mitt råd er kjøp deg en hurtiglader som tar de forskjellige batteritypene ikke gå for de som bare tar sender og mottagerbatterier det vil du snart angre på
RuneComment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment