Unconfigured Ad

Collapse

Rotorblader og en film:)

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tøffenhobby
    • Jan 2005
    • 41

Rotorblader og en film:)

Heisann noen som vet hvor man kan få tak i carbon rotorblader til min Zoom 400? Fra et billig sted i utlandet eller i norge som leverer raskt. Ser det er mye rotorblader på markedet så lurte også på om jeg kan bruke noen andre en akkurat zoom merket lissom? det jeg vet er at bladene er ganske nøyaktig 29 cm lange.

Hvis dere svarer på dette skal dere få se en liten film med min Zoom 400!

PS: Til dere nybegynnere!!!
    Jeg kjøpte en Blade cp pro, kræsja og kræsja og kræsja! Ustabil, kjedelig å fly etter du ikke kræsjer og lite avansert! Legg heller inn penger til noe større og tøffere som en Zoom 400 eller t-rex. SKal love deg at alt blir billigre utover tiden! Mye mer stabillt og morro for du av noe med størelse på! Ikke kjøp smått men stort væ så snill!!
  • esmel
    • Dec 2004
    • 2830

Originally posted by tøffenhobby
    Heisann noen som vet hvor man kan få tak i carbon rotorblader til min Zoom 400? Fra et billig sted i utlandet eller i norge som leverer raskt. Ser det er mye rotorblader på markedet så lurte også på om jeg kan bruke noen andre en akkurat zoom merket lissom? det jeg vet er at bladene er ganske nøyaktig 29 cm lange.

Hvis dere svarer på dette skal dere få se en liten film med min Zoom 400!

PS: Til dere nybegynnere!!!
    Jeg kjøpte en Blade cp pro, kræsja og kræsja og kræsja! Ustabil, kjedelig å fly etter du ikke kræsjer og lite avansert! Legg heller inn penger til noe større og tøffere som en Zoom 400 eller t-rex. SKal love deg at alt blir billigre utover tiden! Mye mer stabillt og morro for du av noe med størelse på! Ikke kjøp smått men stort væ så snill!!
    Vil nå heller anbefale Zoom 450EP enn Zoom 400.....! Zoom450 er også enda litt større enn Trex, avhengig av valg av blader så klart.
    Espen Melby

:D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

Comment

• tøffenhobby
      • Jan 2005
      • 41

....

Var vel ikke hellt det jeg spurte om?! dessuten var det bare den de hadde på smallsize:P hvis smallsize hadde hatt t-rex hadde jeg selvfølgelig kjøpt den men liker å ha en butikk med fullt dellager 15 min unna meg skjønner du

Men kan jeg bruke andre blader bare de er ca 29 cm??

Comment

• esmel
        • Dec 2004
        • 2830

Blader: http://www.technoflight.no/shop/index.php?cPath=7_13
        Du kan helt sikkert bruke blader som er ca. 29cm. Spørsmålet er jo da hvor du måler fra, om det er fra hullet og ut eller om det er hele bladlengden du har målt.

Siden du i samme tråd som du spurte om blader anbefalte Zoom 400 fordi den er stabil etc. så tenkte jeg å kommentere det. Syntes det er ganske stor forskjell på en Trex og en Zoom 400. Grunnen til at jeg nevnte andre helikoptre er at jeg heller ville anbefalt noe annet om jeg absolutt skulle anbefalt noe. Har hatt en zoom400 i hus og den er gammel (og litt liten, lett og ustabil) i forhold til mye av de andre som finnes på markedet, men nok om det. Er ikke vondt ment

Ha en fin kveld
        Espen Melby

:D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

Comment

Working...