Announcement

Collapse
No announcement yet.

skal oppgradere, hva må jeg ha?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • skal oppgradere, hva må jeg ha?

    har tenkt til å oppgradere min e-sky hb king 2 til litt bedre, jeg har tenkt til å ha en børsteløs motor.
    hvilken andre deler må jeg da oppgradere til hvis jeg skal ha børsteløs motor, jeg må vel kanskje ha et nytt batteri på mer enn 1000mah og en farstkontroller men jeg vet ikke hvilken.

    er det forresten noen norske butikker hvor jeg kan få kjøpt dette?
    e-sky lama v3 (solgt)
    e-sky honeybee king 2
    .50 size fly

  • #2
    Du har jo elefun.no som selger dette helikopteret og vil nå tro de også selger diverse for å oppgradere ditt helikopter. Send dem en mail og du får garantert svar !
    Last edited by TRAVEn; 12-06-07, 10:37.
    - T-rex 450SE V2
    Futaba 7c fasst - Futaba 401 gyro - 3x HS-65MG - Futaba 9257.
    - Twister Medevac
    - Big Lama

    Comment


    • #3
      har tittet innom elefun, men de har ikke noen børsteløse motorer som passer mitt helikopter.
      e-sky lama v3 (solgt)
      e-sky honeybee king 2
      .50 size fly

      Comment


      • #4
        Det er bare til å sende en forespørsel på mail til dem, så får du svar hos dem. Jeg går utifra at de har børsteløse motorer som passer til honey bee

        Comment


        • #5
          Jeg bruker Esky 3900kv børsteløs motor og 25A Esc på min HB King2 med en 10T pinion, og det er fin kraft kraft og presisjon med det oppsettet. Dette oppsettet brukes vanligvis i Esky Belt Cp, så du finner utstyret under denne tror jeg.

          Comment


          • #6
            Originally posted by solariz1978
            Jeg bruker Esky 3900kv børsteløs motor og 25A Esc på min HB King2 med en 10T pinion, og det er fin kraft kraft og presisjon med det oppsettet. Dette oppsettet brukes vanligvis i Esky Belt Cp, så du finner utstyret under denne tror jeg.
            hvor mye kostet dette deg da?


            (har hørt fra elefun nå at de har bestilt noen nye børsteløse motorer fra e-sky som skal passe til min hb king2)
            e-sky lama v3 (solgt)
            e-sky honeybee king 2
            .50 size fly

            Comment


            • #7
              finner nokså billige motorer til helikopteret ditt her også: HeliDirect - Your #1 Sources for R/C Helicopters, FPV, Jets and More.

              dollaren er nede i 5,98 sist jeg sjekket, og det gjør det veldig billig å handle med dollar
              men så må du jo regne me 25% moms i tillegg da. men vet ikke hvor mye motorene vil koste på elefun, så jeg vet ikke om det vil bli billigere eller ikke
              --E-sky Lama v3--

              Comment


              • #8
                Originally posted by Torben91
                hvor mye kostet dette deg da?


                (har hørt fra elefun nå at de har bestilt noen nye børsteløse motorer fra e-sky som skal passe til min hb king2)
                Utstyret kostet ca. 40£ og ble bestilt hos Camera Drones, Quadcopters and RC Helicopters | BuzzFlyer UK.
                Den prisen er grei nok, men du må også betale 25% i avgifter til staten + fortollingsgebyr (ca 100kr.) til Posten, så det blir fort dyrt å bestille fra utlandet..

                Comment


                • #9
                  hvis jeg skal ha en e-sky motor på 3900 kv, holder det med den originale strøm greia på 20A?
                  og burde jeg da bytte det originale 1000mah batteriet til et bedre et?
                  e-sky lama v3 (solgt)
                  e-sky honeybee king 2
                  .50 size fly

                  Comment


                  • #10
                    Hvis du oppgraderer til børsteløs motor må du også oppgradere Esc til en som fungerer til børsteløs motor.
                    Jeg bruker mine 1000mAh standard batterier fremdeles (du må lodde om batteripluggene så de fungerer med ny Esc.) 1800mAh fungerer bedre til 3900kv børsteløs motor og de er tyngre noe som gjør at helikopteret blir bedre balansert + tåler litt mere vind.

                    Comment


                    • #11
                      tok en titt innom elefun i dag og så at de endelig har fått inn børsteløse motorer og esc i kategorien e-sky upgrade.
                      det jeg lurer på da er om jeg burde kjøpe en 3100kv motor eller en på 3900kv, kommer jeg til å merke noe forskjell på de 2?
                      e-sky lama v3 (solgt)
                      e-sky honeybee king 2
                      .50 size fly

                      Comment

                      Working...
                      X