Unconfigured Ad

Collapse

Drifter til venstre i normal og høyre i HH

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tintin
    • Jan 2005
    • 4631

Mine er fine, i alle lengder. Et tips er å alltid kjøpe noe annet som stiver opp pakka uansett hvor du kjøper fra. Jeg pleier å slenge med en halebom eller lignende som tåler en aning mer og som sørger for at pakka i det minste er rett selvom den får juling.
    Fint det løste seg.

Comment

• affa
      Administrator
      • Jul 2002
      • 5877

Og mitt oppsett har startet å drifte og klarer ikke å få den til å slutte. Hovrer den i idle up 2 og med gain på gearbryter slik at den ikke er i HH. justerer servoen mekanisk på bommen og når jeg da hovrer perfekt der uten drifting så drifter den når jeg slår over i HH. Paddlestangen er sjekket og fungerer bra, ellers ingen vibrasjoner i modellen. Andre tips mottas med takk?

Det står Logictech 2100 med Futaba 9257 montert.

Comment

• roadrune
        • Jul 2007
        • 2292

Originally posted by affa
        Og mitt oppsett har startet å drifte og klarer ikke å få den til å slutte. Hovrer den i idle up 2 og med gain på gearbryter slik at den ikke er i HH. justerer servoen mekanisk på bommen og når jeg da hovrer perfekt der uten drifting så drifter den når jeg slår over i HH. Paddlestangen er sjekket og fungerer bra, ellers ingen vibrasjoner i modellen. Andre tips mottas med takk?

Det står Logictech 2100 med Futaba 9257 montert.
        Kanskje ett lager? Hale eller motor/clutch lager kan forårsake drifting.
        Hilsen Rune Marcussen

MSH Protos500 DS3517 DS3500 V-Bar
        T-Rex 600n YS50 DS8717 DS8900 V-Bar
        JR DSX9

Fitjar Modellflyklubb
        ---------------------------------------------------------------------------
        Tyngdekraft- ikke bare en god ide, det er loven!

Comment

Working...