Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Mine er fine, i alle lengder. Et tips er å alltid kjøpe noe annet som stiver opp pakka uansett hvor du kjøper fra. Jeg pleier å slenge med en halebom eller lignende som tåler en aning mer og som sørger for at pakka i det minste er rett selvom den får juling.
Fint det løste seg.
Og mitt oppsett har startet å drifte og klarer ikke å få den til å slutte. Hovrer den i idle up 2 og med gain på gearbryter slik at den ikke er i HH. justerer servoen mekanisk på bommen og når jeg da hovrer perfekt der uten drifting så drifter den når jeg slår over i HH. Paddlestangen er sjekket og fungerer bra, ellers ingen vibrasjoner i modellen. Andre tips mottas med takk?
Det står Logictech 2100 med Futaba 9257 montert.
Og mitt oppsett har startet å drifte og klarer ikke å få den til å slutte. Hovrer den i idle up 2 og med gain på gearbryter slik at den ikke er i HH. justerer servoen mekanisk på bommen og når jeg da hovrer perfekt der uten drifting så drifter den når jeg slår over i HH. Paddlestangen er sjekket og fungerer bra, ellers ingen vibrasjoner i modellen. Andre tips mottas med takk?
Det står Logictech 2100 med Futaba 9257 montert.
Kanskje ett lager? Hale eller motor/clutch lager kan forårsake drifting.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment